Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Administratief Medewerker | Diemen

Standplaats:

Diemen
Aanvraagnummer:
1825
Startdatum:
05-03-2018
Verwachte einddatum:
31-12-2018
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
20-02-2018 17:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Het Facilitair Bedrijf is binnen GVB verantwoordelijk voor de ontwikkeling en instandhouding van de vastgoedportefeuille, de complete facilitaire dienstverlening en bedrijfsbrede milieuzorg. Onder het Facilitair Bedrijf vallen de afdelingen;
– Facilitaire Zaken: verzorgt een breed pakket aan facilitaire dienstverlening binnen GVB.
– Vastgoedbeheer: verzorgt het beheer, onderhoud en storingsafhandeling van alle bedrijfsgebouwen en terreinen. Het vastgoed bestaat uit 50 locaties, 260.000 m2 bedrijfsterrein, 110.000 m2 bedrijfsruimte waaronder 14.000 m2 kantoorruimte.
– Milieu& Ondersteuning: verzorgt de omgevings-, milieu- en gebruiksvergunningen en verzorgt de begrotings- en rapportage cyclus van Facilitair Bedrijf.

Binnen Facilitair Bedrijf is een interim vacature ontstaan voor een Administratief Medewerker. Gevraagd wordt een resultaat gerichte medewerker die niet alleen plezier heeft in de dagelijkse taken op het gebied van de bedrijfsadministratie, de Vastgoed gerelateerde belastingen en de energiehuishouding, maar ook wil bijdragen aan het verbeteren van de administratieve processen. De interim Administratief Medewerker is voornamelijk bezig met het afhandelen van dagelijkse vragen op het administratieve gebied, het beheren van diverse gegevensbestanden en het afhandelen van belastingaanslagen (WOZ, Waterschap) en energie-facturen. Daarnaast zullen de administratieve werkzaamheden verder in kaart gebracht moeten worden om vandaar uit tot verbetervoorstellen te komen.

Functie eisen

– een afgeronde MBO (3 of 4) opleiding op administratief gebied;
– ervaring met SAP (sterke pre) of andere boekhoudsoftware;
– kennis van MS Office (Excel, Outlook, Word);
– dienstverlenende instelling;
– goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
– bij voorkeur bekendheid met onderhouds- en facilitaire processen;
– rijbewijs B.
– gevraagde competenties: luisteren, samenwerken, voortgangscontrole en om kunnen gaan met details.

Aanvullende informatie

CV in het Nederlands, Word en max 5 pagina’s 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-02-14 08:08:04



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht