Adviseur Contactcenter P Dossiers | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0049
Startdatum:
04-02-2020
Verwachte einddatum:
03-08-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
31 Jan 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functie omschrijving

Wij zijn voor P-Direkt op zoek naar een Adviseur Contactcenter P Dossiers op basis van 36 uur per week. 

Je bent verantwoordelijk voor het goed functioneren en verbeteren van de dienstverleningsprocessen van ons contactcenter, met als taken:

  • Werkt vanuit proces overstijgende expertkennis van de werkvloer en legt verbanden tussen verschillende soorten informatie;
  • Is 3e lijns expert voor complexe vragen vanuit de cc-teams;
  • Werkt vanuit een continu verbetergedachte en is steeds op zoek hoe de dienstverlening van het contactcenter beter kan;
  • Adviseert het MT-contactcenter over kwaliteit en efficiency vraagstukken;
  • Adviseert beleidsbepalers (BZK) over uitvoeringszaken en impact op de dienstverlening;
  • Stemt af met Wet & Regelgeving van R&O;
  • Vertaalt ontwikkelingen in Wet & Regelgeving naar adviezen en producten m.b.t. impact op de dienstverlening;
  • Aanspreekpunt voor Skill Experts op expert kennis van dienstverleningsprocessen;
  • Werk intensief samen met de business analist en/of skill expert bij complexere incidenten of verbeteringen;
  • Blijft up toe date van wet en regelgeving inzake het Digitale Personeelsdossier;
  • Bereid besluitvorming voor t.b.v. interdepartementale gremia (in dit geval op de uniforme uitvoering CAP-dienstverlening, die leidt tot mogelijke aanpassing van het handboek);
  • Ondersteunt relatiemanagement bij het opstellen van dienstverleningsafspraken (aansluitconvenanten) en bij de behoeftebepaling aan dienstverlening;
  • Ondersteunt de zorgdrager bij het opstellen van vervangingsbesluiten • Stemt wijzigingen in het handboek DVP af met zorgdragers/ opdrachtgevers;
  • Werkt vanuit een continu verbetergedachte en is steeds op zoek hoe de dienstverlening van het contactcenter beter kan.

Functie eisen en wensen

Harde eisen:

  • Je beschikt over een diploma op minimaal HBO-niveau. (aantoonbaar in het CV);
  • Je beschikt over kennis van archiefwet en regelgeving (aantoonbaar in het CV);
  • Je hebt werkervaring op het gebied van informatiebeheer en dienstverlening in relatie tot papieren en digitale dossiervorming. (aantoonbaar in het CV).

Wensen:

  • Mate waarin je kennis heeft van archiefwet en regelgeving;
  • Mate waarin je ervaring heeft met informatiebeheer en dienstverlening in relatie tot papieren en digitale dossiervorming;
  • Mate waarin je over competenties analytisch vermogen, communicatie, proactiviteit & samenwerken beschikt;
  • Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever.

Competenties:

  • Communicatie;
  • Analytisch denken;
  • Samenwerken;
  • Overtuigingskracht;
  • Proactief;
  • Zelfontwikkeling;
  • Kennis van het werkgebied.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-01-29 13:20:03



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden