Allround Servicedesk Medewerker | Amstelveen

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2020-0473
Startdatum:
01-10-2020
Verwachte einddatum:
31-12-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
25 Sep 2020 7:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Allround Servicedesk Medewerker op basis van 36 uur per week. 

Het team Infrastructuur & Servicedesk is onderdeel van de afdeling A&I van de gemeente Amstelveen en verzorgt het netwerk-, systeembeheer en support. De Servicedesk levert eerstelijns ondersteuning aan gebruikers en adviseert en begeleidt gebruikers op het gebied van ICT.

Als tijdelijke servicedesk medewerker word je gelijk ingezet op een drukke operationele servicedesk. In deze coronatijd lopen de projecten gewoon door en zorgen wij er voor dat we kunnen blijven inspelen in een steeds veranderende omgeving. Dit vraagt van jou een behoorlijke flexibiliteit en stressbestendigheid maar ook een brede inzet als veelzijdige servicedesk medewerker. Daarbij ben je ook een Teamplayer die mee kan denken in werkprocessen maar ook de handen uit de mouwen durft te steken. Je belangrijkste taak is het ondersteunen van de medewerkers, het registreren van meldingen, je levert mobiele apparatuur uit. Je ondersteunt bij mobiele werkplekken die bestaan uit laptops, telefoons, iPads, etc. Je kent je weg in het ondersteunen van audiovisuele middelen omdat een groot gedeelte van de medewerkers thuis werkt. Je neemt de telefoon aan, je kan direct schakelen in de organisatie en komt met oplossingen. zorgt voor een correcte verslaglegging en administratie.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor meldingen die binnen komen op de Servicedesk. Na registratie en prioritering verzorg je de oplossing, mogelijk in samenwerking met je collega’s en/of de betrokken leverancier;
  • Je maakt analyses van storingen en je signaleert knelpunten. Van daaruit draag je duurzame oplossingen en verbetervoorstellen aan;
  • Je staat open voor de wensen en belangen van jouw (interne) klanten en verleent gebruikersondersteuning in het dagelijks werk;
  • Je denkt actief mee in het verbeteren van de dienstverlening van het team;
  • Je zoekt (proactief) de samenwerking met andere afdelingen/collega’s en je werkt actief mee in projectgroepen als dat wordt gevraagd.

Het betreft een tijdelijke opdracht vanwege projectwerkzaamheden bij de doorontwikkeling van de afdeling. De opdracht is voor 3 maanden er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Kandidaatomschrijving:

  • Heeft minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding, bij voorkeur ICT Beheer;
  • Heeft minimaal 2 jaar ervaring op een ICT Servicedesk in de afgelopen 5 jaar;
  • Heeft ITIL Foundation V4 certificaat;
  • Heeft kennis van Windows 10; Windows Server 2016;
  • Videoconferencing in gebruik en ondersteuning is een pré;
  • Kan ondersteunen en configureren van  iPads/iPhones;
  • Heeft ervaring met Dell hardware;
  • Heeft kennis van Office2016;
  • Heeft kennis van en ervaring met Microsoft Active Directory;
  • Heeft kennis van en ervaring met Citrix werkplekken, Netscaler, Workspace en Director;
  • Heeft kennis en ervaring met Intel Nuc’s, Ivanti en Res-omgeving;
  • Heeft bij voorkeur Microsoft-certificaten;
  • Ervaring met TOPdesk is een pré;
  • Ervaring met Avaya Workplace is een pré.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Je hebt aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO Niveau 4 ICT-opleiding;
  • Minimaal 6 maanden werkervaring als servicedesk medewerker binnen een gemeente in de afgelopen 2 jaar. Referentie vereist;
  • Je hebt aantoonbaar minimaal 6 maanden kennis van en ervaring met Citrix werkplekken en Ivanti Workspace in de afgelopen 2 jaar. (benoem dit per werkgever). Referentie vereist;
  • Op cv duidelijk aantoonbaar minimaal 6 maanden ruime werkervaring in het ondersteunen, installeren en werking van MS Teams/ Videoconferencing in de afgelopen 2 jaar. (benoem dit per werkgever);
  • Je beschikt over eigen devices (BYOD), Bring Your Own Device. Dit houdt in dat je zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik. Kom je voor de duur van de opdracht in loondienst bij Quest4 dan zorgen wij hiervoor.

Wensen:

  • Op CV aantoonbaar minimaal 6 maanden werkervaring met TOPdesk in de afgelopen 2 jaar. (benoem dit per werkgever);
  • Op CV aantoonbaar ITIL V4 gecertificeerd;
  • Op CV aantoonbaar minimaal 6 maanden werkervaring met Avaya Workplace in de afgelopen 5 jaar. (benoem dit per werkgever);
  • Minimaal 6 maanden werkervaring als servicedesk medewerker binnen een 100.000+ (inwoners) gemeente in de afgelopen 2 jaar. Geef dit duidelijk aan op je cv;
  • Competenties: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria: – Klantgerichtheid; -Resultaatgerichtheid; – Betrouwbaarheid; – Goed in plannen en organiseren; – Proactief (regie en verantwoordelijkheid nemen); – Dienstverlenend en communicatief vaardig (in woord en geschrift); – Oplossingsgericht met een hands-on mentaliteit; – Samenwerken.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 29 september op het raadhuis. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-09-21 12:56:28



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden