Applicatiebeheerder | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2021-1374
Startdatum:
17-05-2021
Verwachte einddatum:
30-09-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
04-05-2021 09:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor SSC-ICT op zoek naar een Medior Applicatiebeheerder op basis van 36 uur per week. 

Medior beheerder Hosting Services. Je hebt (ruime) kennis van windowssystemen en heb je veel ervaring met (web)applicaties. Je hebt ervaring met Internet Information Services (IIS). Je werkt zelfstandig en kunt goed tegen het vele thuiswerken in de huidige 1,5m samenleving. Je brengt graag nieuwe ideeën in en wilt bijdragen aan een steeds betere dienstverlening richting onze klanten. Ben jij thuis in beheer op applicatieniveau, maar heb je ook goede kennis van de onderliggende windowslaag? Voor dit belangrijke werk heb je in ieder geval ervaring met het installeren en beheren van (web)applicaties op servers binnen een Microsoft gedreven omgeving (2008, 2012, 2016), maar ook kennis van Linux. Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling is belangrijk voor je. 

Achtergrond Opdracht:
Er wordt door je collega’s van een andere afdeling een nieuwe server opgeleverd. Jouw werk kan beginnen. Met jouw kennis en ervaring van Internet Information Services (IIS) weet je precies wat je moet doen. IIS is de basis waar het grootste deel van onze applicaties op draaien. Je onderhoudt en rolt nieuwe functionaliteiten uit op de (web)applicaties van onze klanten. Dit kan zijn in de vorm van een enkele wijziging, een complete release of in nauwe samenspraak met de klant. De applicaties die je beheert zijn maatwerk, ontwikkeld door onze collega’s, of door externe partijen. Daarnaast zul je deelnemen aan projecten waar vooruitstrevende oplossingen worden geïmplementeerd en waarbij gebruik wordt gemaakt van verschillende nieuwe technieken. Het is dan ook de bedoeling dat je hiervan op de hoogte bent en blijft. 

Organisatorische context en cultuur:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT- diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU- voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Kennis vanTopdesk;
  • Windows Server 2012/2016 , IIS, SCCM, Office365 ( 3 jr );
  • Je hebt ruim 1 jaar ervaring met SCRUM/Agile.

Wensen:

  • Competenties: In deze uitdagende rol ben je bezig met innovatieve oplossingen. Je krijgt de mogelijkheid om je qua technische kennis te verdiepen in één van de vele applicaties die we beheren. Je bent vervolgens in staat om die opgedane kennis te delen met je collega’s. Je vindt het leuk te werken in een gedreven en collegiaal team, aangestuurd door een coördinator en een teammanager. Je bent proactief, open-minded, flexibilit en stressbestendig. Heb je ervaring binnen de rijksoverheid en bij voorkeur een Shared Service Center dan komt dat goed van pas;
  • Je hebt kennis van ITIL en je hebt ervaring in Applicatiebeheer;
  • Overige wensen: – Je neemt initiatief; – Je bent proactief; – En je bent sociaal en collegiaal.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op woensdag 12 mei 2021. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-05-02 16:49:16

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden