Applicatiebeheerder JOIN | Amstelveen

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2020-0356
Startdatum:
06-07-2020
Verwachte einddatum:
31-12-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
26 Jun 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Applicatiebeheerder JOIN op basis van 32 uur per week. 

De organisatie van de gemeente Amstelveen maakt een ontwikkeling door, waardoor de informatievoorziening anders wordt ingericht. Het doel is volledige digitalisering en verregaande automatisering. De voorbereiding en uitvoering voor deze transitie wordt gedaan door het programma Digitale Transformatie en moet in 2020 tastbaar maatschappelijke resultaten opleveren.Ter versterking van het programmateam is er behoefte aan een applicatiebeheerder JOIN. Amstelveen beschikt over twee Decos pakketten, respectievelijk Join Zaak en Document ingezet als Centraal Archiefsysteem en Join Klant Contact als Klantcontactsysteem.

Het takenpakket bevat onder meer:

  • Helpen van gebruikers met vragen over het gebruik van de applicatie;
  • In overleg met de leverancier oplossen van incidenten die gebruikers melden, testen en terug melden;
  • In behandeling nemen van change verzoeken;
  • Het op aanvraag verstrekken van vaktechnische adviezen, rapportages e.d.;
  • Je legt uit, lost op of zorgt dat de leverancier dat doet. Indien nodig verzorg je een work-around;
  • Als de specialisten op de vakafdeling het niet meer weten, biedt jij expert-ondersteuning bij gebruikersvragen;
  • Beheer en inrichting van autorisaties;
  • Schrijven van zoekvragen, maken en aanpassen van reports;
  • Releasemanagement (met name het testen en in gebruik nemen van nieuwe versies);
  • Je denkt actief mee bij optimalisatie van de inrichting en ontwikkeling van de software;
  • Je denkt actief mee bij de functionele inrichting van toekomstige archiefcollecties.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal een afgeronde HBO (bachelor) opleiding;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als applicatie/functioneel beheerder of als specialist met JOIN (Decos) in de afgelopen 7 jaar. (benoem dit per werkgever/opdracht);
  • Minimaal 4 jaar werkervaring als functioneel en/of applicatiebeheerder in de afgelopen 7 jaar;
  • Minimaal 1 jaar ervaring met agile werken in de afgelopen 7 jaar. (benoem dit per werkgever/opdracht);
  • Je bent beschikbaar op 3 juli 2020 voor een intake gesprek. 

Wensen:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring met het inrichten van archiveringsprocessen in de afgelopen 5 jaar. (benoem dit per werkgever/opdracht);
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met het inrichten van klantcontact processen/systemen in de afgelopen 5 jaar. (benoem dit per werkgever/opdracht);
  • Je hebt aantoonbaar ervaring met het (her)inrichten van autorisaties in de afgelopen 7 jaar;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met ketentesten in de afgelopen 7 jaar.

Competenties:

  • Klantgericht;
  • Analytisch vermogen;
  • Communicatief vaardig;
  • Omgevingsbewust;
  • Proactief;
  • Resultaatgericht;
  • Overtuigingskracht;
  • Verbinder / teamspeler.

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-06-17 10:35:00



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden