Business Implementatie Manager Online | Utrecht

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2020-0253
Startdatum:
25-05-2020
Verwachte einddatum:
25-05-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
8 May 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Kamer van Koophandel op zoek naar een Business Implementatie Manager Online op basis van 32 uur per week. 

Als Business Implementatie Manager binnen Afdeling Online ben je verantwoordelijk voor de kennisoverdracht van de technische oplossingen en verbeteringen aan de online dienstverlening van de Kamer van Koophandel.

Nieuwe functionaliteiten en updates dienen op een voorspelbare en beheersbare manier te worden geïmplementeerd en overgedragen aan de lijnorganisatie. Je maakt hierbij gebruik van een helder acceptatie- en implementatie proces waarin m.b.v. objectieve entry en exit criteria de uitrol van de verschillende features (DigiD koppeling, online registeren/muteren, e-commerce) gefaseerd uitgevoerd wordt. Je betrekt hier nadrukkelijk de ondersteunende organisatie in. Daarnaast vervul je tijdelijk de rol van Area Product Owner, je bent hierin het aanspreekpunt voor portfolio, de business en de Productowners en verdeeld de features naar de diverse scrumteams. Je rapporteert aan het managementteam van de afdeling Digital/Online.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • De intake gesprekken vinden plaats tussen 13-05-2020 en 15-05-2020;
  • Minimaal een afgeronde WO opleiding. Opleidingsniveau is een opleiding op het gebied van Information Systems (Major);
  • In het bezit van Prince2, PSM1, AIIM ECM certificering;
  • Je hebt aantoonbaar kennis van Digital (Online, Mobile);
  • Aantoonbaar kennis van Delivery Management;
  • Aantoonbaar kennis van Test Management;
  • Minimaal 10 jaar aantoonbaar ervaring in Digital omgevingen;
  • Minimaal 10 jaar aantoonbaar ervaring in Delivery Management;
  • Aantoonbaar ervaring met werken in corporate organisaties;
  • Aantoonbaar ervaring met project portfolio >1 miljoen geleid;
  • Technische oplossingen succesvol geïmplementeerd in corporate organisatie;
  • Nederlands spreken en het cv dient ook in het Nederlands te zijn.

 Competenties:

  • Analytisch vermogen: Onderzoekt, herkent en begrijpt de belangrijkste elementen van vraagstukken en hun onderlinge samenhang;
  • Initiatief: Reageert proactief door zaken in gang te zetten;
  • Monitoren: Bewaakt de voortgang van werkzaamheden en grijpt tijdig in als de situatie hierom vraagt;
  • Nauwkeurigheid: Is nauwgezet in de uitvoering van de werkzaamheden binnen gestelde normen;
  • Overtuigingskracht: Is in staat draagkracht te creëren en weet anderen ertoe te brengen een standpunt, idee, advies of plan te accepteren en/of over te nemen.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-05-04 07:48:15



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden