Channelmanager, productowner CMS | Utrecht

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2019-0092
Startdatum:
01-02-2019
Verwachte einddatum:
31-12-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
28 Jan 2019 12:00 PM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Nederlandse Spoorwegen op zoek naar een medior Channelmanager / Productowner CMS voor 36 uur in de week

Hier gebeurt het
Channelmanagement is binnen Portfolio Management en Innovatie verantwoordelijk voor de inrichting van de klantcontactkanalen in de reis van de klant. Zowel voor verkoop, service, informatie als reisinformatie. Het team met 15 collega’s beheert en innoveert onze online (web en app) klantcontactkanalen, de klantcontactkanalen op het station en in de trein en is verantwoordelijk voor de stationsinrichting mbt de distributiemiddelen.
Jouw stoel staat klaar op de 2e verdieping van ons kantoor direct naast station Utrecht Centraal. Met een prachtig uitzicht over het stationsgebied werken we hier in een open en gezellige sfeer in direct contact met onze reizigers. Samen ontzorgen we de reiziger en zorgen we dat de reiziger altijd, dus 24 uur per dag en 7 dagen per week, bij NS terecht kan.

Zo werkt het
De wens van onze reiziger verandert. Vanuit Channelmanagement willen wij met deze veranderende klantwens meegaan. Sterker nog, we zijn ´m liever een stapje voor. Dan leveren wij een dienstverlening van hoge kwaliteit én kunnen we onze reiziger verassen. Als Channelmanager Online speel je een belangrijke rol in het realiseren van de omnichannel doelstellingen. En met succes, mede door de inzet van jouw expertise en enthousiasme bij het:

  • Factbased monitoren, signaleren en adviseren over de balans tussen klanttevredenheid, omzet en distributiekosten.
  • Afstemmen over en keuzes maken in vernieuwingen en verbeteringen samen met je stakeholders.
  • Opstellen, prioriteren en realiseren van de backlog van het CMS op NS.nl.
  • Borgen en bewaken van de beschikbaarheid en kwaliteit van NS.nl.
  • Samen met je Channelmanagement collega’s verbeteren van de omnichannel klantbeleving in de reis van de klant en het realiseren van de channelshift naar online.

Wat ga je doen als Channelmanager Online
– Een uitdagende omgeving waar je aan het stuur zit van ontwikkelingen op het CMS van NS.nl
Jij hebt direct impact op onze reizigersbeleving en klanttevredenheid. 
– Dankzij jou een hoge klanttevredenheid

Bij Channelmanagement zijn wij altijd bezig met het verhogen van de klanttevredenheid, het borgen van de omzet en het verlagen van de distributiekosten voor de verschillende klantcontactkanalen voor verkoop, service, informatie en reisinformatie. Onze omnichannelstrategie die uitgaat van een onderling versterkende en optimale klantbeleving in alle contactkanalen in de reis van de klant is hierbij richtinggevend. Specifiek de gewenste channelshift naar online self service vanuit de bemenste klantcontactkanalen en de focus op hoogwaardige pro-actieve en persoonlijke serviceverlening in de online klantcontactkanalen.
Als Channelmanager Online, zorg jij er samen met je collega’s van Marketing, IT en Klantenservice voor dat onze reizigers voor alle informatie en service terecht kunnen op NS.nl. Dit doe je als Product Owner van een IT realisatieteam, waarbij je samen met je stakeholders de prioritering bepaald voor de realisatie van verschillende innovaties en verbeteringen. Je bent in deze rol verantwoordelijk met je team voor het CMS van NS.nl en de persoonlijke en pro-actieve service die we onze reizigers van deur tot deur bieden vanaf NS.nl.  

Functie eisen

  • Je beschikt minimaal over WO werk- en denkniveau.
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Aantoonbaar min 3 jaar werkervaring als productowner van een realisatieteam in een agile organisatie
  • Je hebt relevante werkervaring als Product Owner in een online omgeving, gericht op het werken vanuit een customer journey.
  • Je hebt aantoonbare affiniteit en werkervaring zowel met Commercie als met IT.
  • Je hebt ervaring met het analyseren en continu verbeteren van klanttevredenheid.
  • Je bent ijzersterk in het communiceren op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau.
  • Vanuit passie weet jij anderen te inspireren en motiveren en overtuig je anderen van jouw ideeën, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Samen werken, interesse tonen en je inleven in de houding en standpunten van anderen is voor jou vanzelfsprekend.
  • Je excelleert in een continu veranderende en dynamische omgeving.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-01-24 11:46:30



Status : Gesloten

Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
NeeJa
Maximale uploadgrootte: 5MB

Conform de AVG-wetgeving verwijzen wij naar ons privacy statement.

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht