Community Manager Intranet | Amstelveen

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2020-0458
Startdatum:
12-10-2020
Verwachte einddatum:
11-04-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
24
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
24-09-2020 08:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Community Manager Intranet op basis van 24 uur per week. 

Als onderdeel van het Team Digitale Communicatie ben je verantwoordelijk voor de positionering en promotie van het social intranet Plek. Je brengt medewerkers en afdelingen bij elkaar en informeert hen over het gebruik en de functionaliteiten van het social intranet. De focus zal in 2020 vooral gericht zijn op digitaal samenwerken met Office365 producten in Plek. Dit doe je onder andere door promotie activiteiten en workshops te geven, zowel fysiek als digitaal via Teams.

Je komt te werken in Team Digitale Communicatie dat verantwoordelijk is voor digitale communicatie, informatie en dienstverlening; waaronder het sociale intranet. Team Digitale Communicatie valt binnen Team Communicatie dat communicatie-advies levert aan de hele organisatie en verantwoordelijk is voor de in- en externe communicatie. In deze rol schakel je ook met interne communicatie.

Kandidaatomschrijving:
Een ervaren Community manager die communicatief sterk is en beschikt over overtuigingskracht. Je hebt als Community manager actuele werkervaring, bij voorkeur bij de (semi)overheid. Je bent helemaal thuis in de wereld van sociale platformen en bij voorkeur met het platform Plek. Binnen het platform Plek heb je ervaring met MS WOPI (samenwerken in documenten) en Office365. Ontwikkelingen op dit gebied volg je op de voet.

Verder:

  • Vind je snel je weg in een bestuurlijke omgeving;
  • Weet je je aan te passen aan de verschillende functiegroepen in een organisatie;
  • Kun je goed presenteren, zowel fysiek als digitaal via Teams;
  • Ben je in staat medewerkers te enthousiasmeren;
  • Snap je de techniek achter het platform.

De opdracht loopt van 12 oktober 2020 tot 12 april maart 2021. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik. Indien je in loondienst bij Quest4 komt, zorgen wij hiervoor;
  • Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde Bachelor HBO opleiding;
  • Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring met het adviseren van organisaties over het gebruik van Office365 producten in een intranetomgeving, opgedaan in de afgelopen 3 jaar. Referentie vereist;
  • Op cv aantoonbaar minimaal 1 ervaring ervaring met het adviseren van management over digitaal samenwerken met behulp van een social intranet, opgedaan in de afgelopen 3 jaar. Referentie vereist.

Wensen:

  • Als Community manager intranet beschik je over de volgende competenties: – Klantgericht; – Resultaatgericht; – Betrouwbaar; – Contactgericht; -Georganiseerd; – Doorzettingsvermogen; – Helder communiceren; -Verbinder; – Overtuigingskracht; – Motivatie van de wijze waarop je invulling denkt te geven aan de opdracht;
  • Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met het gebruik van Office365 binnen Plek in de afgelopen 3 jaar;
  • Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring binnen een gemeente, opgedaan in de afgelopen 3 jaar;
  • Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met het promoten en stimuleren van digitaal samenwerken met behulp van een social intranet, opgedaan in de afgelopen 3 jaar;
  • Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met het ondersteunen van gebruikers en teams bij het digitaal werken met behulp van een social intranet, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op vrijdag 2 oktober tussen 13.00 – 17.00 uur op het raadhuis. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-09-15 09:43:42



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Winhold Bartelink

contactpersoon:

Winhold Bartelink

Bel me nu!

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden