Contract- en leveranciersmanager | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2021-1247
Startdatum:
01-04-2021
Verwachte einddatum:
31-03-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
23-03-2021 15:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Het Rijksvastgoedbedrijf (RVB) maakt integraal deel uit van de Rijksoverheid en valt onder het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Het RVB is verantwoordelijk voor het beheer en de instandhouding van de grootste en meest diverse vastgoedportefeuille van Nederland.

De inkoop van ICT producten en diensten moet aansluiten op het (vastgoed-)inkoop proces. Mogelijk zijn er voor de inkoop van ICT kleine aanpassingen noodzakelijk om doorlooptijd van contractvernieuwing te verbeteren. De aanvraag voor een Contract- en leveranciersmanager komt uit de sectie IV-Services.

Werkzaamheden:

De werkzaamheden zijn gericht op het monitoren van de geleverde prestaties in relatie tot het gesloten contract en het waar nodig bijsturen van leveranciers.

  • Er is meegewerkt aan het tot stand komen van de contractafspraken en waar nodig zijn KPI’s geformuleerd.
  • De contractmanager legt verantwoording af aan de betreffende leidinggevende.

Jij gaat:

  • In kaart brengen en sturen op kwalitatieve output van leveranciers in relatie tot lopende licentie- en onderhoudscontracten met huidige ICT leveranciers;
  • het evalueren van contract prestaties op basis van prestatie indicatoren en het borgen van de prestaties van de volledige supply chain;
  • het invloed uitoefenen op (nieuwe) contractbesprekingen;
  • betrouwbare relaties met de klanten creëren en helpen in het identificeren van de klantbehoeften;
  • het opzetten van roosters voor operationele taken, het beheren van kosten en budget op basis van interne procedures en externe beperkingen, het vaststellen van het optimale aantal benodigde aantal fte voor de infrastructuur van het Informatie Systeem;
  • het toepassen van specifieke kennis om het inkoopproces in te zetten en te zorgen voor positieve commerciële relaties met leveranciers. Het selecteren van leveranciers, producten en diensten door het evalueren van prestaties, kosten, tijdigheid en kwaliteit. Het bepalen van contracten en het beleid van de organisatie naleven;
  • de juiste acties te ondernemen om de veiligheid te borgen en risico blootstelling te vermijden, evalueert, managet en garandeert de validering van uitzonderingen, voert audits uit op ICT processen en omgeving; • de verantwoordelijk nemen voor eigen acties en die van andere in het onderhouden van contacten met een gelimiteerd aantal stakeholders
  • Signaleren van kansen en bedreigingen m.b.t. contract specifieke zaken in relatie tot de lijnorganisatie;
  • Borgen van coördinatie van voor contractverlenging en contractbeëindiging van inhuur van tijdelijke personeel, intern en extern.
  • Uniforme roadmap, tooling en governance opstellen voor aanbestedingstrajecten binnen IV.
  • Coördinatie en communicatie met ketenpartners in aanbestedingstrajecten op gang brengen en borgen.
  • Levertijden in kaart brengen m.b.t. inkoop procedures.

Contacten

  • Contact met interne relaties zoals directie, management, klantenraad, decentraal contractmanagement, senior inkoopadviseurs, juristen, etc. om informatie uit te wisselen en af te stemmen.
  • Contact met externe relaties (bureaus, landsadvocaten, etc.) om expertise in te winnen en informatie uit te wisselen.
  • Contact met leveranciers om zaken af te stemmen

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Kandidaat heeft WO werk- en denkniveau, met een achtergrond in de richting van IV- of bedrijfskunde.
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring (in een soortgelijke rol).

Wensen:

  • Mate waarin de kandidaat ervaring heeft met contract- en leveranciersmanagement.
  • Mate waarin de kandidaat over de gevraagde competenties, kennis en vaardigheden beschikt. (aantoonbaar op basis van CV/motivatie en eventueel gesprek)
  • Mate van ervaring en/of affiniteit met de opdrachtgever.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op zo spoedig mogelijk. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-03-19 10:04:43

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden