Coördinator klantenbeheerteam | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0687
Startdatum:
04-01-2021
Verwachte einddatum:
30-09-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
14 Dec 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor SSC-ICT op zoek naar een Coördinator klantenbeheerteam op basis van 36 uur per week. 

Coördinator die samen met een projectleider en in samenwerking met de klant de inrichting vorm gaat geven van en de operationele sturing gaat voeren op de klantenteams Inspecties en Uitvoeringsorganisaties. In eerste instantie door de beheerrollen te verbinden en na doorontwikkeling van de standaardisatie en self service door vorm en inhoud te geven aan de customer intimacy samenwerking voor de specifieke ICT behoefte van de klanten.

Achtergrond Opdracht:
Is een werkpakket vanuit het transitie programma van de SSC-ICT organisatie.

Organisatorische context en cultuur:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT- diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU- voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Afgeronde HBO opleiding;
  • ASL/BISL certificering;
  • Minimaal twee jaren ervaring in een soortgelijke omgeving en functie;
  • Ervaring in het leidinggeven aan technisch georiënteerde teams;
  • Ervaring in harminoniseren van processen en werkzaamheden;
  • Ervaring met Hostingdienstverlening en applicatief beheer;
  • Ervaring met Agile werken.

Wensen:

  • Competenties: – Coachend sterk; – Analytisch vermogen; – Pro actief; – Resultaat gericht; – Lef en initiatief; – Verbinder in het team en naar de klant;
  • Ervaring in vergelijkbare ICT omgeving.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats vanaf vrijdag 18 december. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-12-10 11:02:00

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden