Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Desktop Specialist | Den Haag

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2019-0310
Startdatum:
01-04-2019
Verwachte einddatum:
30-09-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13 Mar 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Provincie Zuid-Holland op zoek naar een Desktop Specialist voor 40 uur per week. 

De desktop specialist is verantwoordelijk voor het klaarzetten en het distribueren van de software die wordt gebruikt in de Digitale Werkplek van de Provincie. Op de achtergrond zorg jij ervoor dat de nieuwste releases van de software worden gedistribueerd, zodat jouw collega’s hierover kunnen beschikken. Ook ben jij verantwoordelijk voor het inrichten en het onderhouden van de Digitale Werkplek.

De provincie werkt samen met een groeiend aantal andere overheden en partijen uit de samenleving aan maatschappelijke opgaven, die complex en onderling verweven zijn: het vergroten van de economische concurrentiekracht van de Zuidelijke Randstad via innovatiebevordering, energietransitie, verbetering van de bereikbaarheid, zorg voor een aantrekkelijk vestigingsklimaat door een gevarieerde verstedelijking, het werken aan een vitaal platteland, en het realiseren van natuur- en recreatiegebieden. Data, informatie en kennis zijn anno 2019 een belangrijk productiemiddel voor het realiseren van deze opgaven.

Samen met je team werk je aan de Digitale Werkplek van de Provincie. Om deze werkplek zo goed mogelijk in te richten en te onderhouden maken we gebruik van diverse applicaties en tooling te weten:

  • SCCM;
  • Office 365;
  • Intune;
  • Azure en Active Directory;
  • Airwatch;
  • Windows 10;
  • Android/IOS;
  • GPO.

De afdeling Informatisering & Automatisering (I&A) wordt steeds uitgedaagd door externe veranderingen en door interne behoeften en verwachtingen. I&A maakt samen met de provinciale gebruikers en partners keuzes om het gevoelige evenwicht te bewaren tussen de beschikbare middelen en het voorzien in behoeften, vernieuwen en innoveren. De provincie Zuid-Holland beschikt over een Microsoft omgeving en een gevirtualiseerde desktop omgeving op basis van Citrix.

Functie eisen

Harde eisen:

  • Op 21 maart aanstaande vinden de intake gesprekken plaats;
  • Je bent gedurende genoemde periode beschikbaar voor het aangegeven aantal uren per week voor de gevraagde werkzaamheden en je bent flexibel inzetbaar;
  • Je hebt MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als desktopspecialist en met de applicaties/tooling SCCM, Intune en Airwatch;
  • Verificatie tijdens een eventueel matchgesprek heeft betrekking op de volgende vereiste bewijsstukken: – bv. diploma, getuigschrift, certificaat (zie hierboven punt 1). Je dient deze bewijsstukken niet bij uw aanbieding te voegen maar te overleggen tijdens het matchgesprek;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met minimaal 3 van de 5 genoemde applicaties / tooling:
    • Office 365;
    • Azure en Active Directory;
    • Windows 10;
    • Android/IOS;
    • GPO.

Wensen:

  • Je hebt aantoonbare werkervaring met alle 5 genoemde applicaties / tooling:

• Office 365;
• Azure en Active Directory;
• Windows 10;
• Android/IOS;
• GPO.

  • Je hebt aantoonbare werkervaring bij de overheid.

Competenties (eisen):

  • Resultaatgericht handelen;
  • Daadkrachtig optreden, proactieve houding, initiatiefrijk, pragmatisch;
  • Punctueel in werkzaamheden, administratief vaardig, aanspreekbaar op resultaten;
  • Stressbestendig, leergierig, accuraat, probleemoplossend;
  • Flexibiliteit;
  • Tact, zorgvuldigheid;
  • In werk en werktijden;
  • Communicatieve- analyse- en adviesvaardigheden;
  • Van medewerkers tot (afdelings) management;
  • Samenwerking;
  • Teamspeler; open collegiale samenwerkingsgerichte houding;
  • Sociaal vaardig, legt makkelijk contacten, kan overtuigen;
  • Didactische vaardigheden;
  • Geduldig en bereid om zaken meerdere keren uit te leggen;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Algehele indruk.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-03-05 10:02:42



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht