Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Document Controller | Utrecht

Standplaats:
Utrecht
Aanvraagnummer:
2138
Startdatum:
01-07-2018
Verwachte einddatum:
30-12-2018 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
03-07-2018 17:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Je werkt vanuit de afdeling NS Techniek waar je een rol vervult waarin je mede verantwoordelijk bent voor het verbeteren en beheren van het document management systeem. De voornaamste taken zijn:
– Zorgt voor het beheer van het DMS systeem voor de Nieuwbouw Programma’s;
– Is het aanspreekpunt voor de Document Controller van de Leverancier;
– Zorgt voor een correcte afhandeling van de documentatie en correspondentie op het project met behulp van het DMS systeem zoals ontvangst, inboeken, distributie en archivering;
– Bewaakt de afgesproken deadlines voor documentatie en correspondentie zowel intern als richting Leverancier;
– Levert ondersteuning aan Programma Manager, Programmateam en Contract Manager op het gebied van Document Management;
– Voert digitale archiefwerkzaamheden uit.

‘Zo maak je samen met ons het reizen met de trein nog beter en leuker voor onze reizigers. Elke dag weer. De reis van morgen begint bij jou!’

Zo werkt het

Ben je een teamspeler die er graag voor zorgt dat informatie makkelijk toegankelijk gestructureerd is, processen soepel lopen en iedereen zijn afspraken nakomt?
Voor de uitdagende nieuwbouwprojecten zijn we op zoek naar een Document Controller. In deze functie ben je medeverantwoordelijk voor het beheren en verbeteren van het document management proces. Naast de verwerking van alle projectdocumentatie en tekeningen, heb je een faciliterende en controlerende rol richting de programmateams. Jij ondersteunt de teams in het eigen maken van het reviewproces en de te gebruiken systemen. Tevens bewaak je de deadlines en toets je de naleving van de gemaakte procesafspraken, zowel intern, als richting de leverancier voor het tijdig aanleveren van de documentatie.
In deze functie ben je onderdeel van het supportteam van de programma’s, gezamenlijk leveren jullie een bijdrage aan de beheersbaarheid van het programma.

Naast de lopende projecten lever je ook een bijdrage aan de ontwikkeling van nieuwe materieel projecten. Je rapporteert functioneel aan de Programma Managers en hiërarchisch aan Hoofd PMO van de afdeling NS Techniek.

Hier gebeurt het

NS Techniek, Sector Projecten
De NS zet de reiziger centraal in haar dienstverlening. De afdeling NS Techniek is daarbij verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van een veilige en bedrijfszekere materieelvloot voor de commerciële treindiensten van NS Reizigers.

De projecten van NS Techniek zijn gericht op de aanschaf van nieuw materieel en modernisering van bestaand materieel. Voorbeelden van enkele langlopende projecten/programma’s voor nieuw materieel zijn de aanschaf van Intercity Next Generation (ICNG) en Sprinter Next Generation (SNG). Modernisering heeft als doel om de treinen aan te passen aan de nieuwe eisen en wensen van deze tijd. Verder houdt de afdeling zich bezig met het realiseren van de NSR energiebesparing- en milieutargets.

Functie eisen

– HBO werk- en denkniveau
– 2-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen een complex project;
– Aantoonbare ervaring met SharePoint als programma sitebeheerder (bij voorkeur Office 365/ SharePoint 2013);
– Ervaring met DMS systemen (Document Management Systeem);
– Goede beheersing van de Engelse taal (zowel in woord als schrift);
– Aantoonbare ervaring met MS-Office.

Pré’s:
– Ervaring met Aconex;
– Ervaring met document management in aanbestedingstrajecten;
– Kennis van de Prince 2 projectmanagementmethode;
– Geen lange vakantieplannen in de periode van juli 2018 t/m februari 2019.

Gedrag, Vaardigheden/ Competenties
– Gestructureerd: houdt het overzicht;
– Planmatig werken: weet prioriteiten te stellen. Organiseert het eigen werk op een zodanig manier dat de resultaten die gehaald moeten worden binnen de gestelde tijd en met de aanwezige middelen worden gerealiseerd;
– Initiatiefrijk: weet kansen te creëren of problemen signaleren en pakt deze op. Begint vroegtijdig uit zichzelf en wacht niet;
– Samenwerken: Weet verbinding te creëren in de keten;
– Kwaliteitsgericht: hoge eisen stellen aan kwaliteit van producten en diensten

Aanvullende informatie

Gedurende de opdracht komt kandidaat in dienst van Quest4

Gesprekken vinden plaats op maandag 9 juli

CV in het Nederlands, MS word en max 5 pagina’s

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-06-29 19:13:43



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht