Functioneel Applicatiebeheerder | Standplaats Hoofddorp en overige locaties in het land

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Standplaats Hoofddorp en overige locaties in het land
Aanvraagnummer:
A2020-0094
Startdatum:
16-03-2020
Verwachte einddatum:
31-08-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
20 Feb 2020 3:00 PM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

Als functioneel applicatiebeheerder team Kasstromen, werk jij achter de schermen mee en draag je bij aan de Casino beleving voor onze gasten. Jij bent de schakel tussen de gebruikers en onze IT-afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en het landelijk uitrollen van de nieuwe applicaties die gebruikt worden binnen de geldverwerking van het Casino. Daarnaast werk je in de korte sprints aan vernieuwing. Als functioneel applicatiebeheerder Kasstromen weet je als geen ander de behoefte van de eindgebruiker in kaart te brengen door continue in contact te staan met de collega’s in de vestigingen. Je komt proactief met verbetervoorstellen waardoor de applicaties onze business nog beter voorzien in hun behoeften. De changes die voortvloeien uit deze verbetervoorstellen zorgen ervoor dat je werk ook resultaat gedreven is. Als Technisch Consultant ben je regelmatig in de vestigingen en ziet de impact van jouw oplossingen. Je hebt oog voor het verbeteren van gebruiksvriendelijkheid en optimaliseren van functionaliteiten. Jouw team Jouw werk als functioneel applicatiebeheerder is afwisselend, je hebt met diverse collega’s en afdelingen te maken. Oplossingsgericht als je bent, krijg je de juiste mensen mee met jouw ideeën wanneer zij jouw expertise nodig hebben. Jouw dag start met een stand up, je werkt in korte sprints aan refinements en zorgt dat incidenten zo snel als mogelijk worden opgelost. Je bent verantwoordelijk voor de stabiliteit en continuïteit van de geldverwerking. Geen dag is hetzelfde!

Functie eisen en wensen

Jij bent degene die altijd op zoek is naar verbeteringen vanuit de gedachte van de eindgebruiker. Daarnaast ben je nieuwsgierig en heb je een kritische blik. Jij gaat met een goed gevoel naar huis als je weet dat je hebt bijgedragen aan de 9+ ervaring van onze gasten. Met jouw inspanningen ondersteun je de collega’s op de casinovloer in het gemakkelijk maken van hun werkzaamheden. Je bent flexibel, de landelijke uitrol betekent dat we alle 14 vestigingen gaan uitrollen, daarbij dient rekening gehouden worden met flexibele werktijden. Het Casino kent namelijk andere werktijden dan 9:00 – 17:00. Om optimaal invulling te geven aan de functie vragen we daarnaast het volgende:

  • HBO werk denk niveau
  • Ervaring met het werken in Agile omgeving
  • Klantgericht
  • Goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden
  • Kennis van IITIL en BISL
  • Database kennis (Microsoft/SQL)
  • Ervaring met apps en integratie

Aanvullende informatie

Intakegesprekken zijn ingepland op woensdag 26 februari tussen 13.00- 16.00 uur.

Startdatum: maandag 16 maart of eerder, afhankelijk en onder voorbehoud van afronding AOZ.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-02-14 13:39:11



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden