Pitstop voor ambities
Detachering & recruitment

Functioneel Beheer Digitaal Werken | Den Haag

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2018-2289
Startdatum:
01-10-2018
Verwachte einddatum:
31-12-2018 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
14 Sep 2018 5:00 PM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

Het team Functioneel Beheer Digitaal Werken zorgt voor het functioneel beheer van de volgende applicaties:

  • het DMS eConnect (op het Plein wordt dit Digitaal Werken genoemd) van leverancier ETTU;
  • de sjablooncreator dStyle van leverancier Documentaal;
  • de i-Navigator van leverancier VHIC;
  • de broker Epona van leverancier Documentaal;
  • de digitale handtekening CoSign van leverancier ValidSign;
  • het CDP van leverancier XA-Ware;
  • het (DMS/)RMA Corsa van leverancier BCT.

Rol functioneel beheerder Digitaal werken COA
1.1 Doel van de rol
De functioneel beheerder is namens de systeemeigenaren binnen COA verantwoordelijk voor de continuïteit en het optimaal functioneren van één of meerdere informatiesystemen binnen een deel van organisatie.

Hij/zij is verantwoordelijk voor het invullen van het informatievoorzieningsbeleid van COA en het realiseren van kwalitatieve oplossingen waarbij je een tevreden gebruiker hoog in het vaandel hebt staan.
1.2 Taken en verantwoordelijkheden

  • Gebruiksbeheer: Verlenen van ondersteuning bij het gebruik van informatiesystemen.
  • Afhandelen van incidenten: ​Is verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten en klachten (2e lijn) al of niet met ondersteuning door informatiemanagement,
  • ICT-afdeling en/of applicatiemanagement.
  • Volgt de voortgang van uitstaande incidenten en koppelt de status terug aan de aanmelder.
  • Is verantwoordelijk voor regelmatige rapportages over incidenten en andere geleverde diensten.
  • Opzetten en toewijzen van rapporten, menu’s en gebruikersrechten (autorisatiebeheer);
  • Contact onderhouden met leveranciers en specialisten enerzijds en eindgebruikers anderzijds;
  • Verwerken van adhoc informatie verzoeken m.b.t. management- en stuurinformatie.

Wijzigingenbeheer:

  • Onderkennen van informatiebehoeften en deze vertalen naar functionaliteiten gericht op het optimaal benutten van applicaties;
  • Beheren en administreren van wijzigingsverzoeken voortkomend uit wensen van de gebruikersorganisatie of wetswijzigingen.
  • Vaststellen impact van wijzigingsverzoeken voor de bedrijfsprocessen, de systemen en de administratieve organisatie.
  • Prioriteren wijzigingsverzoeken; Regelmatig rapporteren over de geïnventariseerde, onder handen zijnde en doorgevoerde wijzigingsverzoeken.

Functionaliteitenbeheer:

  • Opstellen functionele specificaties (requirements) voor informatiesystemen en administratieve organisatie.
  • (Laten) opstellen acceptatietestplan en uitvoeren en begeleiden acceptatietest.
  • Opstellen gebruikershandleidingen en procesbeschrijvingen (Laten) opstellen implementatieplan voor het invoeren van gewijzigde (onderdelen van) informatievoorzieningen.
  • Vrijgeven van gewijzigde (onderdelen van) informatievoorzieningen, zoals applicaties, gebruikershandleiding en procesbeschrijvingen.

Deelnemen aan project- en werkgroepen:

  • Leveren specialistische ondersteuning in projecten;
  • Aangeven implicaties, beperkingen en verbeteringen en deze omzetten in voorstellen;
  • Adviseren over kostenconsequenties en tijdlijnen.

Behoeftemanagement:

  • Identificeren, diagnosticeren en registreren van de hoofdoorzaken van incidenten, om herhaling van deze verstoringen te voorkomen; Identificeren (potentiële) problemen en deze kenbaar maken bij het management.
  • Onderkennen van informatiebehoeften en deze vertalen naar functionaliteiten gericht op het optimaal benutten van applicaties.
  • Rapporteert aan Coördinator FB en/ of teamhoofd Records & Datamanagement.

Functie eisen

Kennis van en ervaring met SharePoint is vereist.
Het werk is dynamisch van aard en betreft vooral gebruikersondersteuning, het verwerken van calls en het afhandelen van gebruikersvragen en –verzoeken.

Vakkennis

  • Kennis van informatie analyse methoden en technieken.
  • Kennis van geautomatiseerde tools voor rapportage en analyse.
  • Kennis van technieken voor Administratieve Organisatie.
  • Ervaring m.b.t. het testen van systemen.

COA / domeinenkennis

  • Sharepoint poweruser/ beheerder kennis en ervaring (aantoonbaar maken met certificaat) Kennis van de bedrijfsprocessen COA die door de IT voorziening worden ondersteund is pré (kijken of en dan in welk domein/ hoek we een specifieke FB-er zoeken).

Sociale vaardigheden

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
  • Samenwerken in teamverband (teamplayer).
  • Een pro-actieve houding en een pragmatische instelling.
  • Je bent aanspreekbaar en ondernemend.
  • Resultaat- en oplossingsgericht..
  • Servicegericht

Aanvullende informatie

VOG verplicht.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-09-13 12:58:25



Status : Gesloten

Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
NeeJa
Maximale uploadgrootte: 5MB

Conform de AVG-wetgeving verwijzen wij naar ons privacy statement.

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Wordt gevonden door Quest4

Open inschrijving