Functioneel Beheerder | Den Haag

Deze opdracht kun je ook doen via een arbeidsovereenkomst met Quest4.

Werkniveau:
Junior
Standplaats:
Den Haag
Aanvraagnummer:
A2021-1545
Startdatum:
01-07-2021
Verwachte einddatum:
31-12-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
24
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
14-06-2021 09:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor UBR/HIS onderdeel van het Ministerie van Binnenlandse Zaken op zoek naar een Functioneel Beheerder op basis van 24 uur per week.

De Haagse Inkoop Samenwerking, organisatieonderdeel van Uitvoeringsorganisatie Bedrijfsvoering
Rijk, voert in opdracht van haar afnemers het 1e lijns functioneel beheer voor primaire inkoopapplicaties uit. Dit beheer is onder andere verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen van gebruikers, het (laten) oplossen van verstoringen, het beheren van de deelnemer specifieke bedrijfsgegevens, (onder andere gebruikersautorisaties), controle van (achtergrond)processen en het opleiden van gebruikers.

Het team Contact UBR|HIS is volop in ontwikkeling. De HIS voert op dit moment het functioneel beheer uit voor DigiInkoop, het inkoopsysteem van de Rijksdienst dat het inkoop- en facturatieproces ondersteunt. DigiInkoop wordt de komende jaren afgebouwd. In plaats daarvan komt het functioneel beheer van andere (rijksbrede) applicaties terug.
Als functioneel beheerder fungeer je in deze dynamische werkomgeving als schakel tussen de business en de functioneel beheerorganisatie van UBR|HIS en analyseer je incidenten en vragen.
Daarnaast vervul je ook een rol als aanspreekpunt (per telefoon/mail) voor inkoopvragen van verschillende factoren.

De medewerker HIS Eerstelijns Functioneel Beheer is verantwoordelijk voor:

  • Eerste aanspreekpunt voor gebruikersvragen en storingen m.b.t. DigiInkoop;
  • Inzetten van de juiste oplosgroep voor het verhelpen van storingen;
  • Bewaken voortgang bij het verhelpen van storingen en informeren gebruikers en/of gebruikersorganisatie over de voortgang hiervan;
  • Meedenken met gebruikers over optimaal gebruik van DigiInkoop in relatie tot het inkoopproces;
  • Signaleren van verbeterpunten voor gebruik van het systeem;
  • Zorg dragen voor gebruikers;
  • Het beheren van stamgegevens en systeeminstellingen;
  • Het testen van nieuwe releases;
  • Het controleren van achtergrondprocessen en bij storing hier direct op te acteren;
  • Het opleiden van gebruikers;
  • Het leveren van DigiInkoop expertise;
  • Opstellen en onderhouden van onder andere het opleidingsmateriaal, werkinstructies, FAQ en Handboek Functioneel Beheer HIS;
  • Bewaken gemaakte afspraken (SLA);
  • Optimaliseren van de dienstverlening door Functioneel Beheer.

Opleidingsvereisten, vaardigheden en kwaliteiten:

  • HBO werk en denkniveau;
  • Kennis van inkoopprocessen;
  • Kennis en ervaring van inkoopsystemen;
  • Kennis en ervaring met DigiInkoop / Oracle EBS is een pré;
  • Ervaring met gebruikersondersteuning en meldingenregistratie;
  • Aantoonbare ervaring met werken in een politiek-bestuurlijke omgeving;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Stressbestendig (meldingen afhandelen, telefoon tussendoor, incidenten);
  • Geduldig met gebruikers;
  • Teamspeler, proactief, hands-on (vragen stellen, terugkoppelen, sparren);
  • Analytisch;
  • In staat goed prioriteiten te bepalen (volgorde afhandeling meldingen);
  • Accuraat/secuur (administratie meldingen, beheer bedrijfsinformatie);
  • Klantgericht en omgevingsbewust;
  • Oplossingsgericht denken.

 

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over minimaal 1 jaar ervaring met Functioneel Beheer.

Wensen:

  • Mate waarin je gewend en bereid bent om dagelijks aan de telefoon te zitten en gebruikersvragen te beantwoorden;
  • Mate waarin je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal (zowel in woord als geschrift);
  • Mate waarin je ervaring hebt met gebruikersondersteuning;
  • Mate waarin je voldoet aan de gestelde competenties, zoals vermeld in de opdrachtomschrijving;
  • Mate waarin je past bij de opdrachtgever en de opdracht tot uitvoering kan brengen.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-06-10 18:53:35

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden