Functioneel Beheerder | Groningen

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Groningen
Aanvraagnummer:
A2021-1076
Startdatum:
08-02-2021
Verwachte einddatum:
31-07-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
02-02-2021 11:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) op zoek naar een Functioneel Beheerder op basis van 40 uur per week. 

IMG zoekt een ervaren functioneel beheerder. De werkzaamheden zijn gericht op het inrichten en het in beheer nemen van een Document Management Systeem. En je opgedane kennis te delen met de andere functioneel beheerders binnen IMG.

Je hebt hiervoor ervaring op het gebied van:

  • Het werken in een uitvoerende organisatie (business zijde) van de (Rijks)overheid dan wel een grote publieke dienstverlener;
  • Werken in een Agile omgeving (is een pré);
  • Met opzetten van rules waarmee meta gegevens worden afgeleid (is een pré.);
  • Werken in een DMS omgeving (is een pré);
  • Je bent uitstekend toegerust met de nodige opleidingen en trainingen in je vakgbied.

Achtergrond opdracht:
Binnen IMG wordt gebruik gemaakt van een gemeenschappelijke share. Ter vervanging van deze share en het beter toegankelijk maken van deze informatie wordt binnenkort een Document Management Systeem geimplementeerd. Dit DMS moet nog worden ingericht en na implementatie beheerd. IMG werkt hiervoor samen met een projectteam vanuit Dictu in een agile omgeving.

Organisatie:
Kansen voor Nederland, kansen voor jou.

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan weten regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.

Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • HBO/WO (5 jaar);
  • BISL;
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring als Functioneel Beheerder.

Wensen:

  • Competenties: – Goed mondeling en schriftelijk communieren; – Enthousiast en ondernemend; – Organisatiesensitief; – Plannen en organiseren; – Servicegericht; – Resultaatgericht;
  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding afgerond;
  • Aantoonbare ervaring in het werken in een uitvoerende organisatie (business zijde) van de (Rijks)overheid dan wel een grote publieke dienstverlener;
  • Je bent uitstekend toegerust met de nodige opleidingen en trainingen in je vakgebied;
  • Je hebt ervaring met werken in een Agile omgeving. Certificering op dat vlak is een pré;
  • Affiniteit met de maatschappelijke situatie rondom de mijnbouwschade als gevolg van aardaswinning is een pré;
  • Aantoonbare ervaring in een DMS omgeving; .
  • Ervaring met opzetten van rules waarmee meta gegevens worden afgeleid;
  • Ervaring met zaakgericht en inrichten van workflows;
  • Je CV bestaat maximaal uit 2 A4s.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 2 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-01-27 14:20:19

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden