Functioneel Beheerder OCNL – RLSS | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0568
Startdatum:
09-11-2020
Verwachte einddatum:
31-10-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
30 Oct 2020 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) op zoek naar een Functioneel Beheerder OCNL – RLSS op basis van 36 uur per week. 

Wij zoeken een functioneel beheerder die een prestatie neerzet. Die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders. Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor projectwerkzaamheden in het kader van beheer en ondersteuning doorontwikkeling van de applicaties die het proces ondersteunen waarvoor OCNL / RLSS gebruikt wordt.

De werkzaamheden omvatten:

  • Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan;
  • Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie;
  • Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen;
  • Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen;
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen;
  • Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen;
  • Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen;
  • Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective;
  • Opstellen van een testplan en testgevallen;
  • Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT);
  • Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen.

Achtergrond opdracht:
Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen.

Organisatie:
Kansen voor Nederland, kansen voor jou!

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan weten regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.

Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Ruim 2 jaar in het bezit van een HBO (+) diploma;
  • Certificaat voor ITIL Foundation, BISL en kennis op dit gebied;
  • Je hebt ruim 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functioneel beheer- of applicatiebeheer rol.

Wensen:

  • Verbijzondering competenties: – klantgericht, – pragmatisch, – helder communiceren en toont hier initiatief in, – zelfstandig kunnen werken, – maakt zich materie snel eigen, – resultaatgericht, – T-shape;
  • Kennis of ervaring met SugarCRM of andere CRM’s en je hebt ervaring met het omgaan met tegenstrijdige belangen;
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten;
  • Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog);
  • Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie;
  • Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder. Je hebt ook relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie;
  • Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
  • Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers;
  • Kennis van de AVG wet- en regelgeving;
  • Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De werkzaamheden worden met name verricht op de vestiging Den Haag. De kandidaat moet er rekening mee houden dat 4x/mnd reizen naar de andere vestigingen nodig is om daar werkzaamheden te verrichten. Momenteel i.v.m. Corona is thuiswerken verplicht tot nader order.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-10-28 10:41:19



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden