Functioneel Beheerder RVO | Assen

Standplaats:

Assen
Aanvraagnummer:
1867
Startdatum:
05-03-2018
Verwachte einddatum:
31-12-2018
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
28-02-2018 12:00
Contactpersoon Quest4:
Sebastiaan Zonneveld
Telefoonnummer:
06 – 25 05 44 78

Functie omschrijving

Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor projectwerkzaamheden in het kader van beheer en ondersteuning doorontwikkeling van de applicaties die het proces ondersteunen waarmee wettelijke regelingen rondom de meststoffenwet afgehandeld worden.

Naast deze applicaties is beheer op andere aplicaties binnen de afdeling nodig zoals koppelingen met Relatiebeheer- Dierregistratie- en generieke GIS-systemen.
De werkzaamheden omvatten:

  1. Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan
  2. Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie
  3. Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen
  4. Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen
  5. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  6. Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen
  7. Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen
  8. Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective
  9. Opstellen van een testplan en testgevallen
  10.  Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT)11. Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen.

Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen.

 

Functie eisen

  • Ervaring bij een overheidsorganisatie, 2 jaar
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next
  • Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog)
  • Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie
  • In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau
  • Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder
  • Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie
  • Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk)
  • Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers.
  • Kennis van PL-SQL en APEX

Aanvullende informatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Sebastiaan Zonneveld bereikbaar op het nummer: 06 – 25 05 44 78. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-02-26 14:58:26

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden