Functioneel Beheerder | Utrecht

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
2844
Startdatum:
01-02-2019
Verwachte einddatum:
31-12-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
20-12-2018 09:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Raad van de Kinderbescherming op zoek naar een Functioneel Beheerder voor gemiddeld 36 uur in de week. 

Beschrijving omschrijving dienst, aanleiding, doel en taken:
De RvdK is bezig met de verdere digitalisering van werkprocessen. Daartoe worden binnengekomen documenten gescand, wordt er een documentmanagement systeem geïntegreerd in het huidige primaire processysteem waarbij documenten uit een Siebel File Management systeem worden gemigreerd naar dit DMS, wordt het DMS gekoppeld aan de huidige correspondentiemodule inclusief de introductie van een digitale handtekening en worden bestaande ketenkoppelingen omgebouwd naar het gebruik van het geïntegreerde systeem.

Voor het landelijke project Digitalisering zoeken wij een ervaren informatie analist / functioneel beheerder die onder regie van de projectmanager en binnen de kaders van het project Digitalisering de verdere voorbereiding en uitvoering van de integratie van een document management systeem in het primaire proces inhoudelijk begeleid.

Het project Digitalisering heeft als einddoel volledig digitaal werken en is op opgedeeld in een aantal deelprojecten:

  • Verbetering correspondentiemodule (DocSys);
  • Inrichten en migratie naar document management systeem (OnBase);
  • Inrichten centrale scan- en printvoorziening (Kofax);
  • Voorbereiden op duurzaam digitaal archiveren (OnBase).

Op dit moment worden voorbereidingen getroffen voor het inrichten van het document management systeem (DMS). Dit omvat het integreren van diverse primaire functies die zijn gericht op het eenvoudig digitaal toegankelijk maken van documenten in het bestaande CRM systeem (Siebel), het testen van deze functies, het treffen van voorbereidingen voor de migratie van de bestaande documenten en de feitelijke migratie naar het DMS.

In de projectgroep digitalisering is ondersteuning nodig van een ervaren ICT-er die over recente kennis op bovengenoemd terrein beschikt. De belangrijkste taken zijn het begeleiden van de oplevering van werkende infrastructuur en functionaliteiten door leveranciers, het testen van opgeleverde oplossingen, het zelfstandig kunnen beschrijven van gewenste oplossingen en het afstemmen met vertegenwoordigers uit de gebruikersorganisatie. Gedurende de looptijd van het project wordt het maken of geven van trainingen niet uitgesloten.

Beschrijving Opdrachtgever:
Werken bij de Rijksoverheid betekent een bijdrage leveren aan een beter Nederland. Dus ook aan een veilige en rechtvaardige samenleving voor iedereen. Veiligheid en Justitie verdedigt en beschermt de rechtsorde. Van beleid tot uitvoering. De Raad voor de Kinderbescherming (RvdK) neemt het specifiek op voor kinderen die ernstig in de knel zitten. Van het vaststellen van een omgangsregeling tot gevallen waarbij minderjarigen in aanraking komen met de politie. De Raad biedt geen directe hulpverlening, maar doet onderzoek en geeft advies. Toch ben je als medewerker altijd betrokken bij de kinderen zelf. Dat vraagt om deskundigheid en inlevingsvermogen. Het gaat tenslotte om hun toekomst. In alle gevallen houden we ons bezig met zaken die direct van invloed zijn op het dagelijks leven. Recht raakt mensen: dat maakt werken voor de Raad zo bijzonder.

Beschrijving directie/afdeling:
Bij de RvdK werken ruim 2000 mensen, verspreid over zo’n 20 locaties in het hele land. De organisatiestructuur omvat een landelijke directie, 10 regio’s en een landelijke staforganisatie.

Functie eisen

  • Je bent beschikbaar per 1 februari 2019 voor 36 uur in de week (m.u.v. af te stemmen vakantieperioden) voor de periode van 12 maanden met optie tot verlenging (KO);
  • Je beschikt over minimaal een HBO bachelor opleiding (bedrijfskundige) informatica (KO);
  • Je bent ITILv3 Foundation gecertificeerd en dit is duidelijk aantoonbaar in het CV en het certificaat kan op verzoek worden overlegd (KO);
  • Je bent Prince2 Foundation gecertificeerd en dit is duidelijk aantoonbaar in het CV en het certificaat kan op verzoek worden overlegd (KO);
  • Je bent PSM1 gecertificeerd en dit is duidelijk aantoonbaar in het CV en het certificaat kan op verzoek worden overlegd (KO);
  • Je bent BiSL gecertificeerd en dit is duidelijk aantoonbaar in het CV en het certificaat kan op verzoek worden overlegd (KO);
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring als projectmedewerker (in de rol van functioneel beheerder of informatie analist), de ervaring is opgedaan in de laatste 5 jaar (KO);
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring, waarvan minimaal 1 jaar binnen de rijksoverheid of de politie (in de rol van functioneel beheerder of ontwikkelaar), de ervaring is opgedaan in de laatste 5 jaar (KO);
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het opstellen, uitvoeren, onderhouden en beoordelen van acceptatietesten (KO);
  • Je beheerst goed de Nederlandse Taal in woord en geschrift;
  • Je hebt ervaring binnen de rijksoverheid en het domein Justitie & Veiligheid, is een pré;
  • Je hebt ervaring binnen de RvdK, is een pré;
  • Je hebt ervaring met Document Management Systemen, is een pré;
  • Je hebt kennis van Onbase Document Management system, is een pré;
  • Je hebt ervaring met document generatie en elektronische handtekeningen, is een pré;
  • Ervaring met scansystemen, is een pré;
  • Inhoudelijke kennis van Kofax, is een pré;
  • Ervaring met ketenkoppeling, is een pré;
  • Inhoudelijke kennis van Mule (ESB), is een pré;
  • Ervaring met gebruik van Jira en het beschrijven/valideren van userstories, is een pré;
  • Bekend met het gebruik van CRM / Case Management Systemen, is een pré;
  • Functionele kennis van Siebel CRM Public Sector, is een pré;
  • Ervaring in het werken in zelforganiserende teams, is een pré.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-12-12 07:51:54



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden