Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Functioneel beheerder | Utrecht

Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
1807
Startdatum:
01-03-2018
Verwachte einddatum:
28-02-2019
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k. 55.00
Sluitingsdatum aanvraag:
14-02-2018 09:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Beschrijving van de afdeling
Informatievoorziening is zeer belangrijk voor de IGJ i.o.. In het primair proces staat het verzamelen, verwerken, verrijken, beoordelen, produceren en publiceren van informatie centraal. De afdeling Informatie & ICT (I&I) levert een essentiële bijdrage aan informatievoorziening. Het is de afdeling die verantwoordelijk is voor de continuïteit van de informatievoorziening. Dit houdt in dat we zowel beheer doen als ontwikkeling. De ICT systemen worden gehost en onderhouden door andere partijen (waaronder overheidspartijen). Daarnaast adviseert de afdeling de rest van de organisatie vanuit de rol van informatiemanagement. Naast de going concern is op dit moment een project gaande voor de implementatie van een systeem voor zaakgericht werken. Tegelijkertijd moet natuurlijk het huidige ICT landschap blijven draaien.
Wij zijn op zoek naar een ervaren functioneel beheerder die meerdere applicaties kan beheren en zelfstandig kan werken in een omgeving waar veel veranderingen gaande zijn. Hierdoor kunnen de interne beheerders meer tijd besteden aan de ontwikkeling en in beheer name van het nieuwe
systeem. Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor de bedrijfscontinuïteit van onze primaire applicatie.

Functieomschrijving
Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor:
• Het functioneel beheer van applicaties
• Het aandragen van issues en verbeteringen;
• Het onderzoeken en opstellen van wijzigingsverzoeken;
• Het pro-actief onderhouden van contacten en aansturen van leveranciers;
• Het pro-actief onderhouden van contacten met de gebruikersorganisatie.

Functie eisen

• Een afgeronde HBO opleiding in de richting Informatie- of Bedrijfskunde;
• Aantoonbare kennis van en ervaring met BiSL/ASL/ITIL;
• Aantoonbare kennis van en ervaring met het gestructureerd testen van applicaties
• Minimaal 5 jaar ervaring als functioneel beheerder van applicaties;
• Een hands-on mentaliteit;
• De vaardigheid snel ingewerkt te raken in een applicatie en hoe deze gebruikt wordt door gebruikers;
• Een klant- en resultaatgerichte werkhouding;
• Een flink verantwoordelijkheidsgevoel;
• Ervaring met het werken binnen de (Rijks)overheid;
• Ervaring met het werken met een Shared Service Center.
Competenties
• proactief
• klantgerichtheid
• omgevingsbewust
• flexibel
• resultaatgericht
• samenwerken
• analyseren
• organisatiesensitiviteit

Aanvullende informatie

CV in het Nederlands, word en max 5 pagina’s 

Gesprekken vinden plaats in week 8

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-02-08 14:13:08



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht