Helpdeskmedewerker IT | Amsterdam

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2020-0373
Startdatum:
20-07-2020
Verwachte einddatum:
31-12-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
1 Jul 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor Waternet op zoek naar een Helpdeskmedewerker IT op basis van 36 uur per week. 

Als Helpdeskmedewerker IT kom jij te werken binnen het project team customer service, welke deel uit maakt van de afdeling Digital Workplace. Jij en je collega’s fungeren als single point of contact voor onze interne gebruikers. Om te zorgen dat het zorgproces gecontinueerd kan worden, draag jij zorg van een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en oplossing van de diverse verzoeken die zowel via de mail als telefonisch binnenkomen. We werken aan snel resultaat en continu verbeteren. Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën.

Dit ga je doen:

  • Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers en de registratie hiervan;
  • Het oplossen van problemen en vaststellen van prioriteiten;
  • Het aanvullen en up to date houden van het kennissysteem;
  • Het bieden van remote ondersteuning;
  • Je ondersteunt interne eindgebruikers ten aanzien van applicaties en gebruik hardware;
  • Je schakelt met collega IT-specialisten of externe partijen zoals leveranciers;
  • Het leveren van rapportages en het opstellen handleidingen.

Beschrijving team:
De digitaliseringsorganisatie van Waternet is onderverdeeld in Domeinen en IT Solutions. Er zijn 4 domeinen waarin IT en Business samen werken: Medewerker, Klant, Data en Assets. De IT-organisatie van Waternet is onderverdeeld in 3 Solutions: Cloud, Digital Workplace en Internet of Things. Binnen de gehele digitalisering wordt Agile gewerkt. Dit is zowel Scrum als Kanban. De Solution Digital Workplace werkt op dit moment met Kanban. Solution Digital Workplace is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan alle (circa 2000) medewerkers van Waternet. Hieronder valt ook de mobiele en vaste telefonie. De Solution bestaat uit 3 teams namelijk: Customer Service, Support en Desktop. Het team Customer Service is er om vragen van collega’s te kunnen behandelen in de tweede lijn. Het team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor alle decentrale hardware binnen Waternet. Daarnaast leveren zij ook de dienstverlening rondom vaste en mobiele telefonie.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Ervaring op een IT-servicedesk;
  • Afgeronde ICT-opleiding, MBO niveau 3;
  • Je hebt affiniteit met IT;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wensen:

  • Kennis van Windows 10;
  • Ervaring op een IT-servicedesk.

Competenties:
Jij hebt een groot probleemoplossend vermogen, bent flexibel en je hebt een praktische instelling. Je bent accuraat, communicatief vaardig en schrijft gemakkelijk. Je weet je weg te vinden in een complexe organisatie en je bent niet snel gek te krijgen.

Deze competenties worden getest in een gesprek.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 9 juli tussen 13:00 en 16:30 uur (gelieve hier rekening mee te houden) . Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-06-29 12:04:24



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden