ICT Servicedeskmedewerker | Eindhoven

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Eindhoven
Aanvraagnummer:
A2020-0270
Startdatum:
01-06-2020
Verwachte einddatum:
01-09-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32-40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
22 May 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Technische Universiteit Eindhoven (TU/e) op zoek naar een ICT Servicedeskmedewerker met focus op autorisatiebeheer op basis van 32-40 uur per week. 

De Technische Universiteit Eindhoven (TU/e) is een internationaal georiënteerde onderzoeksuniversiteit, gespecialiseerd in engineering, science & technology. We staan bekend om onze grote wetenschappelijke impact en ontwikkeling van technologische innovaties. Onze universiteit staat midden in de samenleving: TU/e zet in op complexe, maatschappelijke uitdagingen door zich met onderwijs en onderzoek specifiek te richten op drie Strategic Areas: Energy, Health en Smart Mobility. De TU/e staat (inter)nationaal hoog aangeschreven vanwege haar primaire processen: onderwijs en onderzoek. Groei is er volop. Zo is het aantal studenten gegroeid naar circa 13.000 en de verwachting is dat dit aantal de komende jaren verder zal stijgen. De faculteiten en instituten worden in hun bedrijfsprocessen ondersteund door diensten, waaronder de dienst Information Management & Services (IMS).

Voor het tijdelijk uitbreiden van het werkplekservices team zoeken we een autorisatie beheerder.

Taken zullen bestaan uit:

  • Toekennen van autorisaties op diverse systemen (Shares, Active directory, Exchange);
  • Afhandeling verzoeken (Topdesk) m.b.t. Autorisatie aanvragen;
  • Afhandelen tweede lijns vragen met betrekking tot Skype for Business (Business communication). 

Over IMS:
IMS is verantwoordelijk voor de beleidsvorming, vernieuwing en beheer van de ICT-voorzieningen van de universiteit. Dit omvat het regelen van state of the art infrastructuur en apparatuur, beheren van kernapplicaties en zorgdragen voor vernieuwing van de informatievoorziening door uitvoering van ICT-vernieuwingsprojecten. De dienst IMS bevindt zich in een transitie naar een regie organisatie, waarbij steeds meer applicaties en diensten worden uitbesteed en de focus verschuift naar contract- en leveranciersmanagement en het realiseren van specifieke oplossingen voor de onderzoekers van de TU/e. 

Dat doen we door:

  • Het bieden van een moderne basis ICT-infrastructuur gericht op innovatie en groei;
  • Het leveren van services;
  • Standaard waar het kan, maatwerk waar het moet;
  • Het inkopen van standaard diensten uit de markt;
  • IMS om te vormen tot een hightech kennis hub en innovatieaanjager.

IMS is een partner die proactief meedenkt in oplossingen binnen projecten. De ICT-dienstverlening is klantgericht, snel, stabiel en innovatief waar gewenst. De inrichting van IMS is recent aangepast, waarbij nieuwe rollen en functies zijn ontstaan.
 
De afdeling IMS/Services maakt deel uit van IMS en is verantwoordelijk voor de eerstelijns ICT ondersteuning van de medewerkers en studenten van de Universiteit. IMS/Services bestaat uit 2 centrale servicedesks en 5 decentrale servicepunten, die worden ondersteund door een logistiek team  en het team werkplekservices. Het team werplekservices beheert de werkplekken, ondersteunt business communication en is verantwoordelijk voor autorisatiebeheer.

Eisen en wensen voor de functie

De medewerker voldoet aan het volgende functieprofiel en vaardigheden:

  • Je hebt een MBO-opleiding (ICT of vergelijkbaar);
  • Je hebt aantoonbare ervaring met toekennen van autorisaties op diverse systemen (Shares, Active directory, Exchange en Skype for Business);
  • Je hebt ervaring met het zetten van File- (NTFS) en Share permissies;
  • Je bent bekend met exchange mailboxen (Shared, resource etc.) en soort permissies voor mailboxen;
  • Je hebt ervaring in het oplossen van eerstelijns vragen over Skype for Business;
  • Je hebt kennis van ITIL;
  • Powershell kennis en Topdesk ervaring is een pre;
  • Je bent een analytische, communicatieve en een oplossingsgerichte teamspeler;
  • Je werkt nauwgezet en vindt het goed administreren van werkzaamheden vanzelfsprekend;
  • Op 28 en 29 mei aanstaande vinden de intake gesprekken plaats. Gesprekken vinden eventueel plaats via Skype.  

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-05-14 10:43:38



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden