Implementatiemanager | De Bilt

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

De Bilt
Aanvraagnummer:
A2019-1074
Startdatum:
03-02-2020
Verwachte einddatum:
01-05-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
24
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13 Jan 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Wij zijn voor het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) op zoek naar een Implementatiemanager voor 24 uur per week. 

Opdrachtomschrijving:
Het RIVM verricht toegepast wetenschappelijk onderzoek op het terrein van de volksgezondheid en het milieu/leefomgeving. Rijksvaccinatieprogramma, modelleren van het ontstaan en de verspreiding van ziekten en monitoring van luchtkwaliteit zijn enkele voorbeelden van haar activiteiten. Het RIVM heeft in partnerschip met het KNMI haar ICT ondergebracht bij het Shared Service Centre (SSC-)Campus. SSC-Campus levert ICT-diensten aan haar founding partners RIVM en KNMI en interdepartementaal aan andere rijksdiensten die ICT-ondersteuning wensen voor hun kennisintensieve en wetenschappelijke activiteiten. Deelnemers in SSC-Campus op dit moment (augustus 2018) zijn RIVM, KNMI, CBG, CPB, CtgB, PBL, RLI, SCP en RWS. 

Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu – Dienst Vaccinvoorziening en Preventieprogramma’s (RIVM-DVP) is verplicht om aan deze wetgeving te voldoen en zal de software en hardware moeten implementeren op alle voorraadlocaties. Voert in opdracht van projectleider FMD de implementatie van de hard- en software uit bij alle DVP voorraadlocaties tot en met Go Live.

 

  • Schrijft implementatieplan
  • Is aanspreekpunt van externe leverancier, interne ICT-afdeling, regiokantoren, afdeling logistiek

Vanaf 9 februari 2019 gelden nieuwe maatregelen uit de Falsified Medicines Directive (FMD) met bijbehorende verordening EU 2016/161 die moeten voorkomen dat vervalste geneesmiddelen in de legale distributieketen terechtkomen.

 Taken en verantwoordelijkheden

1.       Voert in opdracht van projectleider FMD de implementatie van de hard- en software uit bij alle DVP voorraadlocaties tot en met Go Live.

2.       Schrijft implementatieplan.

3.       Is aanspreekpunt van externe leverancier, interne ICT-afdeling, regiokantoren, afdeling logistiek.

Functie eisen en wensen

Eisen:

  • HBO/WO werk en denkniveau;
  • IT kennis;
  • Ervaring met IT implementatie;
  • Kennis van logistieke processen en ervaring in de farmaceutische branche;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Ervaring met Beleid, procedures, (wettelijke) kaders die van invloed kunnen zijn op de uitvoering van de werkzaamheden.

 Competenties:

  • Probleemanalyse;
  • Klantgerichtheid;
  • Snel kunnen schakelen;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Kwaliteitsgerichtheid.

 Referenties:

  • Er zijn twee actuele, positieve referenties voor de gevraagde functie, waar we contact mee kunnen opnemen;
  • Binnen farmaceutische branche.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-12-27 13:46:05



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden