Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Incidentmanager | Den Haag

Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
1814
Startdatum:
01-03-2018
Verwachte einddatum:
01-08-2018
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
14-02-2018 17:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Voor de continuatie van onze dienstverlening hebben we met spoed een procesmanager nodig met ruime ervaring met incidentmanagement en met problemmanagement. Focus van de werkzaamheden liggen bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid.

Als Procesmanager ben je procesverantwoordelijk (regie, coördinatie en uitvoering) voor het structureel oplossen van onderliggende oorzaken van storingen met applicaties en technische infrastructuur. Als Procesmanager wordt je aangestuurd door en leg je verantwoording af aan de Teammanager. Rapportage gebeurd aan de proceseigenaar(Afdelingsmanager).

Als Procesmanager:

  • Ben je verantwoordelijk voor het zorgdragen, beschrijven/documenteren en bewaken van de juiste werking van de
    onderscheiden processen binnen SSC-ICT;
  • Ben je verantwoordelijk voor het zorgdragen en bewaken voor de juiste toepassing van de onderscheiden processen
    binnen SSC-ICT;
  • Stem je de te plannen en te coördineren proces activiteiten af met je omgeving;
  • Signaleer je tekortkomingen in werking en toepassing;
  • Stel je op en onderhoud je de benodigde beschrijvingen en procedures en leg je deze ter goedkeuring voor aan de
    proceseigenaar;
  • Zal je op aangeven van procesontwerpers en teammanagers aanpassingen doorvoeren ter verbetering van de
    processen of naar aanleiding van nieuwe en/of gewijzigde wensen en eisen;
  • Ga je periodiek evalueren of nog wordt voldaan aan de huidige wensen en eisen met betrekking tot de
    onderscheiden processen binnen SSC-ICT
  • Escaleer je naar het management bij het herhaald afwijken van instructies, richtlijnen, aanwijzingen, planningen of
    afspraken;
  • Rapporteer je aan de teammanager en de proceseigenaar over de betrouwbaarheid van het proces binnen SSC-ICT;
  • Beslis je over prioritering en aanpak van de werkzaamheden;
  • Beoordeel je de resultaten op basis van gemaakte afspraken;

Functie eisen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Procesmanagement Incident en Problem
  • Professional ITSM Support of IT Services
  • Incidentmanagement
  • Problemmanagement
  • Samenwerken
  • Organisatie sensiviteit
  • Flexibel

 

Aanvullende informatie

CV in Word in Nederlands max 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-02-09 10:09:01



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht