Informatie analist / procesbeschrijver | Amstelveen

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2020-0350
Startdatum:
06-07-2020
Verwachte einddatum:
31-12-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
25 Jun 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Informatie analist / procesbeschrijver op basis van 32 uur per week.

De organisatie van de gemeente Amstelveen maakt een ontwikkeling door, waardoor de informatievoorziening anders wordt ingericht. Het doel is volledige digitalisering en verregaande automatisering. De voorbereiding en uitvoering voor deze transitie wordt gedaan door het programma Digitale Transformatie en moet in 2020 tastbaar maatschappelijke resultaten opleveren. Ter versterking van het programmateam is er behoefte aan een informatie analist / procesbeschrijver.

Het takenpakket bevat onder meer:

  • Analyse van bedrijfsprocessen;
  • Beschrijven van het nieuwe proces;
  • Begeleiden van de test en uitrol van het nieuwe proces;
  • Creëren van draagvlak voor het nieuwe proces in de backoffice en bij de uitvoerders;
  • Opstellen eisen voor procesontwerp en registratie daarvan;
  • Verantwoordelijk voor de kwaliteit van procesbeschrijvingen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Je hebt een afgeronde HBO/WO-opleiding (minimaal bachelor);
  • Minimaal een Lean6Sigma Green Belt certificering;
  • Minimaal 4 jaar ervaring met analyseren en verbeteren van processen in de afgelopen 7 jaar (benoem per werkgever/opdracht);
  • Minimaal 4 jaar ervaring met agile werken in de afgelopen 7 jaar (benoem per werkgever/opdracht);
  • De intake gesprekken vinden plaats op woensdag 1 juli in de ochtend of donderdag 2 juli in de ochtend. 

Wensen:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring bij een overheidsinstantie in de afgelopen 10 jaar;
  • Minimaal 4 jaar werkervaring met het opstellen van procesbeschrijvingen in de afgelopen 7 jaar. (benoem dit per werkgever/opdracht);
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met kwaliteitsmanagement, ketenregie en ketentesten in de afgelopen 7 jaar. (benoem dit per werkgever/opdracht);
  • Minimaal 4 jaar ervaring in complexe IT omgevingen in de afgelopen 7 jaar.

Competenties:

  • Klantgericht;
  • Analytisch vermogen;
  • Communicatief vaardig;
  • Omgevingsbewust;
  • Proactief;
  • Resultaatgericht;
  • Overtuigingskracht;
  • Verbinder / teamspeler.

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-06-16 10:36:16



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden