Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Informatieanalist | Den Haag

Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
1808
Startdatum:
01-03-2018
Verwachte einddatum:
28-02-2019
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13-02-2018 14:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

De vacature doet zich voor binnen de afdeling Informatiemanagement en –voorziening (IMV) van de directie M&M. Deze directie is verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering, inspectieondersteuning, frontoffice en de oplegging en inning van bestuurlijke boetes en dwangsommen. De Inspectie SZW moet kunnen vertrouwen op beschikbare en betrouwbare informatiesystemen en een goed functionerende KA-omgeving. Het daarin voorzien en alle activiteiten die daarvoor nodig zijn, zijn ondergebracht in de afdeling Informatiemanagement en -voorziening. Hoofdtaak van deze afdeling is het ontwikkelen en het in stand houden van een adequate en voldoende beveiligde informatiehuishouding. IMV heeft ongeveer 25 medewerkers.

Functieomschrijving
Voor de modernisering van de zaaksystemen i-Net en ISBB, die respectievelijk het inspectieproces
en het boeteproces ondersteunen, is uitbreiding nodig van een senior informatieanalist per 1 maart
2018. Deze ondersteunt het relatief kleine team in diverse rollen zoals het uitvragen van
functionaliteiten, het uitwerken van de oplossingvarianten, het opstellen van specificaties tot het
vervullen van de rol als scrum productowner. Omdat het moderniseringsproces in volle gang is
zoeken we een kandidaat met een hele korte inwerktijd.

Functie eisen

• Afgeronde HBO-opleiding met een informatietechnologie component. Bijvoorbeeld bedrijfskundige informatica;
• Minimaal 5 jaar ervaring met een complex ICT landschap binnen de Rijksoverheid bij het uitvoeren van multidisciplinaire werkzaamheden zoals:
1. Informatieanalyse en gegevensmodellering;
2. Het smart opstellen van requirements (user stories) en het prioriteren hiervan m.b.v. bijvoorbeeld MoSCoW;
3. Het ondersteunen of waarnemen van product owner, projectleider binnen een scrum ontwikkelproces. Ruimte ervaring met JIRA;
4. Coördineren en uitvoeren van testen;
5. Het waarnemen van functioneel beheer werkzaamheden.
• Ervaring met inspectiesystemen en –processen in de afgelopen drie jaar, bij voorkeur bij de Inspectie SZW zelf;
• Gecertificeerd Scrum Product Owner (PSPO-I);
• Analytisch sterk, communicatief vaardig in woord en geschrift, gestructureerd, klant- en oplossingsgericht, hands-on mentaliteit en proactieve instelling;
• In staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Kan omgaan met weerstanden. Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Het starten op 1 maart 2018 is een harde eis.

Aanvullende informatie

CV in het Nederlands, word en max 5 pagina´s 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-02-08 14:40:19



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Array

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht