Informatiebeheerder InProces | Amstelveen

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Junior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2021-1562
Startdatum:
01-07-2021
Verwachte einddatum:
31-12-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
18-06-2021 10:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Informatiebeheerder InProces op basis van 36 uur per week. 

De afdeling A&I bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicaties, Informatievoorziening en Basisregistraties. A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, de geo- en basisregistraties, de documentaire informatievoorziening (DIV) en het A&I projectmanagement & advies. Voor de afdeling DIV zijn wij op zoek naar een informatiebeheerder.

De werkzaamheden omvatten het ondersteunen van de postregistratie en het (mede) verder uitrollen van het nieuwe zaaksysteem (InProces) in de gemeentelijke organisatie.

De opdracht vangt aan op 1 juli 2021 (of zoveel eerder als mogelijk is). Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Kandidaatomschrijving:
Voor de functie vragen wij een enthousiaste informatiebeheerder ter ondersteuning van de postregistratie en de archivering van afgehandelde (zaak)dossiers.

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt aantoonbare kennis en/of ervaring op het vlak van postregistratie en informatieontsluiting;
  • Je hebt kennis van en ervaring met gemeentelijke processen;
  • Je hebt theoretische en/of praktische kennis van document management systemen en zaakgericht werken;
  • Je hebt kennis van archiveren en archiefwetgeving;
  • Je hebt kennis van of ervaring met digitaliseringsprojecten;
  • Je volgt de ontwikkelingen op je vakgebied;
  • Je bent voor minimaal 3 dagen per week fysiek beschikbaar op kantoor.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met de postregistratie en archivering van gemeentelijke werkprocessen in de afgelopen 3 jaar. Referentie vereist: Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen;
  • Je beschikt over eigen devices (BYOD). Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik;
  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat dient in één A4 gemotiveerd aan te geven hoe men invulling wil geven aan de opdracht (zoals geformuleerd in de opdrachtomschrijving). Daarnaast wordt in de brief een toelichting gegeven over hoe men zijn/haar kennis met betrekking tot DIV werkzaamheden heeft vergaard en toepast. De kandidaat omschrijft ook wat voor type hij/zij is in relatie tot de aanpak van de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven opdracht en competenties in de kandidaat omschrijving. De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te zijn.

Wensen:

  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met postregistratie binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
  • Als informatiebeheerder beschik je over de volgende competenties: – Klantgericht; – Resultaatgericht; – Betrouwbaar; – Accuratesse; – Zorgvuldig; – Oog voor details; – Analytisch; – Flexibel; – Stressbestendig.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op woensdag 23 juni 2021. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-06-15 11:47:25

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden