Informatiebeheerder Renovatie | Amstelveen

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2019-0894
Startdatum:
14-10-2019
Verwachte einddatum:
31-12-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
2 Oct 2019 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Informatiebeheerder Renovatie voor 36 uur per week. 

De afdeling Informatiebeheer bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicaties, Basisregistraties en Informatievoorziening. De afdeling Informatiebeheer is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, de geo- en basisregistraties, projectmanagement & advies en de documentaire informatievoorziening.

Voor de afdeling DIV zijn wij op zoek naar een Informatie beheerders Renovatie.

De werkzaamheden omvatten het verwerken van achterstallige analoge (zaak)dossiers die vanwege een renovatie van het Raadhuis door afdelingen worden overgedragen aan het team Informatievoorziening.

De opdracht vangt aan op uiterlijk 14 oktober 2019. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Functie eisen

Harde eisen:

  • Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden;
  • Je bent beschikbaar op maandag 7 oktober aanstaande voor een intake gesprek;
  • Je bent per 14 oktober aanstaande beschikbaar om te starten met de opdracht;
  • Bij gunning dien je een verklaring van geheimhouding en integriteit aan te leveren;
  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding;
  • Je hebt aantoonbare kennis van of ervaring met de postregistratie voor en archivering van gemeentelijke werkprocessen. Referentie vereist!;
  • Kennis van of ervaring met DIV-werkzaamheden;
  • Kennis van of ervaring met werken binnen een gemeente;
  • Je hebt kennis van of ervaring met InProces 2.10;
  • Motivatie hoe de kandidaat invulling gaat geven aan de opdracht.

Wensen:

  • Je hebt aantoonbare kennis en/of ervaring op het vlak van (documentair) informatiemanagement in een gemeentelijke omgeving;
  • Je hebt theoretische en/of praktische kennis van Document management systemen;
  • Je hebt kennis van en/of ervaring met archiveren en archiefwetgeving;
  • Je volgt de ontwikkelingen op je vakgebied.

Competenties:

  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht;
  • Betrouwbaar;
  • Accuratesse;
  • Zorgvuldig;
  • Oog voor details;
  • Analytisch;
  • Flexibel;
  • Stressbestendig.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-09-24 07:37:08

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden