Informatiemanager | Ridderkerk

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Ridderkerk
Aanvraagnummer:
A2020-0189
Startdatum:
04-05-2020
Verwachte einddatum:
31-12-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
15 Apr 2020 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functieomschrijving

Quest4 is voor het Waterschap Hollandse Delta op zoek naar een Informatiemanager op basis van 36 uur per week. 

Momenteel wordt gewerkt aan een inrichtingsplan Informatiemanagement (IM). WSHD wil IM professionaliseren en gewenste (organisatie)veranderingen gaan sturen mbv portfoliomanagement. De in te huren (ervaren) informatiemanager fungeert als kwartiermaker bij het inrichtingsvraagstuk. Daarnaast behandelt hij case-gedreven concrete IM-vraagstukken. Zijn voorbeeldgedrag is daarbij in praktische zin ondersteunend aan de verdere professionalisering van de IM-organisatie.
 
Informatiemanager is werkzaam in de afdeling Advies & Automatisering (AA). Binnen deze afdeling is ICT-beheer (kantoor- en procesautomatisering) ondergebracht.

Functie-eisen en wensen

Harde eisen:

  • Je bent beschikbaar op 23 april aanstaande voor een intake gesprek;
  • Je bent per 4 mei 2020 beschikbaar om te starten met de werkzaamheden bij het Waterschap Hollandse Delta;
  • Middelen zoals telefoon, Auto, PDA, laptop of tablet worden niet door het waterschap verstrekt; 
  • Minimaal een HBO-/academisch niveau door opleiding (bv informatiekunde) en/of werkervaring (als informatiemanager, -analist, -architect). Opleidingsniveau is duidelijk terug te vinden in het CV en indien nodig zijn kopieën van diploma’s beschikbaar;
  • Je hebt minimaal tien jaar of meer aantoonbare relevante werkervaring opgedaan in de gevraagde functie. Je beantwoording moet geverifieerd kunnen worden bij de referenties;
  • Geef aan hoe op basis van opgedane kennis en ervaring de opdracht bij het waterschap uitgevoerd wordt: 
    Denk hierbij o.a. aan:
    • Informatiemanagement
    • Portfolio- en projectmanagement van informatie- en/of organisatieverandering
    • Organisatie-inrichting
    • Projectmatig werken (mn PRINCE2)
  • Geef aan waarom je de geschikte persoon bent voor deze opdracht;
  • Geef een beschrijving waaruit blijkt dat je een positieve en kritische werkhouding hebt, eigenaarschap toont, verantwoording neemt, proactief is, oog hebt voor plannen en organiseren en mensen met elkaar wil verbinden en inspireren tot het veranderen van hun werkwijzen en het verbeteren van hun prestaties;
  • Je dient 2 referenties in te dienen. Met het invullen van deze referenties geef je WSHD het recht om rechtstreeks contact op te nemen met je referenten. Geef naam bedrijf, naam contactpersoon, telefoonnummer contactpersoon, afdeling en functie van kandidaat op. 

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-03-31 08:22:19



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden