Inrichter Zaaksysteem | Amstelveen

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2020-0293
Startdatum:
08-06-2020
Verwachte einddatum:
01-09-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
29 May 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Inrichter Zaaksysteem op basis van 32 uur per week. 

De afdeling A&I bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur en Servicedesk, Applicatiebeheer, Informatievoorziening en Basisinformatie. A&I is verantwoordelijk voor beheer en onderhoud, het projectmanagement en advies voor de (documentaire) informatievoorziening van de gemeente AA. Als inrichter zaaksysteem ben je werkzaam bij het team Applicatiebeheer dat bestaat uit vijftien medewerkers.

Als zaaksysteem inrichter ben je verantwoordelijk voor het up to date houden van de kernapplicatie InProces (‘het zaaksysteem’) van Brein. Je werkt samen in een team van 6 andere inrichters, functioneel en technisch beheerders en testers. Het zaaksysteem ondersteunt documentmanagement, contentmanagement en documentgeneratie en zorgt in veel gevallen voor werkprocesondersteuning. Je bent verantwoordelijk voor de inrichting, continuïteit en kwaliteit van InProces.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Upgrade van de ingerichte werkprocessen, webformulieren, sjablonen en stuurgegevens;
  • Oplossen, opvolgen en documenteren van incidenten die samenhangen met de upgrade van InProces;
  • In kaart brengen en opstellen van testscenario’s t.b.v. de upgrade van bestaande werkprocessen;
  • Identificeren en rapporteren van problemen en bedreigingen;
  • Verwerken van informatieverzoeken en ondersteuning.

Kandidaatomschrijving:

  • Je hebt een HBO-werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar gemeentelijke werkervaring als inrichter zaaksysteem op een ict afdeling;
  • Je hebt toegepaste ervaring met Brein – InProces (2.10 t/m 2.13), Proces Analyse en modellering, Koppelingen met Squit, Suite4Sociaal, CARel. GBA-V, Digi-d, MijnOverheid;
  • Je hebt ervaring met Agile, Scrum, Devops;
  • Jij bent klantgericht en accuraat;
  • Je neemt initiatief en kunt heel goed samenwerken;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en een groot inlevingsvermogen.

De opdracht loopt tot 1 september 2020 en er is een mogelijkheid tot verlenging Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Een afgeronde HBO (Bachelor) opleiding;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met het inrichten van het zaaksysteem inProces binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een 100.000+ gemeente in de afgelopen 5 jaar.

Wensen:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een Agile werkomgeving binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar. (benoem dit per werkgever);
  • Aantoonbare ervaring met de koppelingen tussen zaaksysteem InProces met Squit en Suite4Sociaal.

Competenties:

  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht;
  • Analytisch;
  • Betrouwbaar;
  • Accuraat;
  • Initiatiefrijk;
  • Communicatief;
  • Inlevingsvermogen;
  • Samenwerken.

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op woensdag 3 juni 2020 of donderdagmiddag 4 juni 2020 via teams. 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-05-27 06:48:45



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden