IT Architect Digitaal Archief en Postverzorging | Apeldoorn
- Werkniveau:
- Medior
- Standplaats:
-
Apeldoorn
- Aanvraagnummer:
- A2019-0128
- Startdatum:
- 18-02-2019
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2019
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 4 Feb 2019 5:00 PM
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
- Telefoonnummer:
- 06 – 29 98 58 99
Functie omschrijving
Wij zijn voor de Belastingdienst op zoek naar een IT Architect Digitaal Archief en Postverzorging voor 36 uur in de week.
Door IBS Bedrijfsvoering wordt voor onze klant Informatiehuishouding gewerkt aan het project digitaal archief. Informatiehuishouding bestaat in hoofdlijnen uit archiefbeheer, documentbeheer, digitalisering (scanservice) en postverzorging. Voor Digitaal Archief en postverzorging wordt een ICT architect gezocht. De uitvoering geschiedt grotendeels door scrumteams bij bouwblokken.
De gezochte architect heeft de volgende taken:
- Impactanalyses voor wat betreft Archiefbeheer en Postverzorging;
- Sparring partner product owner;
- Ontwerpen en begeleiden uitfasering DAS en overgang ARC;
- Namens digitaal archief input leveren voor de domein architectuur van Bedrijfsvoering;
- Zelfstandig opstellen ICT-startarchitecturen;
- Zelfstandig actueel houden van de architectuur repository- uitvoeren van Architectuur-control.
IBS Bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor beheer, exploitatie en ontwikkeling van alle software systemen die gebruikt worden bij de ondersteuning van de bedrijfsvoering van De Belastingdienst. Onze klanten zijn onder andere de SSO’s Personeel & Organisatie, CFD en Financieel & Managementinformatie. De systemen die we onderhouden en implementeren zijn veelal SAP systemen of extern ingekochte pakketten.
Functie eisen
Eisen en wensen:
- Applicatie architectuur (5 jaar);
- AGile Scrum (3 jaar);
- Kennis van de Belastingdienst Organisatie en het IV-voortbrengingsproces;
- Je moet goed kunnen samenwerken, resultaatgericht zijn, proactief en zorgen voor kennisoverdracht;
- Je bent in staat om gevraagd en ongevraagd advies te geven aan de opdrachtgever en de collega’s;
- Je beschikt over adequate communicatieve vaardigheden;
- ECM;
- LET OP EIS: Zodra je op intake mag, dan is het niet mogelijk om je terug te trekken. Je moet op gesprek!
Aanvullende informatie
Opmaak cv:
- In het Nederlands;
- In word;
- Maximaal 5 pagina’s.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2019-02-01 12:30:38