ITIL procesbeheerder (Change/Config) | Apeldoorn

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Apeldoorn
Aanvraagnummer:
A2020-0010
Startdatum:
13-01-2020
Verwachte einddatum:
12-07-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
24
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
9 Jan 2020 12:00 PM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor haar klant op zoek naar een ITIL Procesbeheerder/ Servicemanager (change/Config) voor 24 uur per week verdeeld over 4 dagen.

ITIL processen en beheer

Een vlotte implementatie en/of snelle levering van nieuwe en gewijzigde diensten en producten is cruciaal voor het onderwijs. Dit vereist effectieve processen, het coördineren van wijzigingsverzoeken en het adequaat beheren van de ICT voorzieningen gedurende de
productlevenscyclus.
Hiermee draagt I&A bij aan de doelmatigheid en kwaliteit van het onderwijs

Opdracht:
Als Procescoördinator ga je aan de slag bij de afdeling Automatisering. Het is je missie om efficiënte besluitvorming mogelijk te maken op basis van wijzigingsverzoeken van hoge kwaliteit en ervoor te zorgen dat het bedrijf wordt beschermd tegen ongecontroleerde wijzigingen.
Het configuratie- en wijzigingsproces dienen optimaal aan te sluiten op de organisatie, nu en in de toekomst. Herziening en optimaliseren van de processen is nodig.
De onderwijssectoren – medewerkers en teams – doen dagelijks wijzigingsverzoeken en hebben optimale begeleiding en coördinatie nodig. Jouw taak is om te sturen naar een compleet en goed onderbouwd wijzigingsverzoek. Verder zul je CAB-vergadering voorzitten met relevante
vertegenwoordigers, waar de voorbereide wijzigingsverzoeken moeten worden besproken en aanvaard.

Samengevat zijn jouw taken tweeledig:
Enerzijds ben je verantwoordelijk voor de dagdagelijkse activiteiten rondom wijzigingsbeheer. Je bewaakt het proces, ondersteunt de aanvrager/teams, coördineert de wijzigingen, stemt af met stakeholders, organiseert het CAB en beheert de release- en changekalender
Anderzijds ben je verantwoordelijk voor het herzien en actualiseren van de bestaande wijzigingsbeheerprocessen. Belangrijke resultaten hierbij zijn de aansluiting op de overige ITIL processen en de integrale acceptatie/adoptie.

Functie eisen en wensen

  • Kandidaat is in het bezit van relevante ITIL certificering, minimaal V3.
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als Change Manager, bij voorkeur in het onderwijs
  • Kandidaat is stressbestendig en een teamspeler
  • Kandidaat heeft gedegen kennis en ervaring van Topdesk.
  • 4×6 beschikbaar

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-01-08 12:30:16



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden