Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Ketenbeheerder Oracle | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2019-0256
Startdatum:
15-03-2019
Verwachte einddatum:
31-12-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
27 Feb 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

Wij zijn voor Logius op zoek naar een Senior Ketenbeheerder Oracle voor 36 uur per week. 

De ketenbeheerder bij DigiInkoop is verantwoordelijk voor het 2e-lijns functioneel beheer van DigiInkoop. Doel van het 2e lijn beheer is het ondersteunen van de ketenpartners bij het gebruik en het zo snel mogelijk herstellen van verstoringen van de applicaties en de daarbij behorende functionaliteiten.

Je zult werkzaam zijn in klein team met directe contacten en korte lijnen met opdrachtgevers, leveranciers, applicatiebeheerder en de gebruikers binnen de rijksoverheid. Als senior ketenbeheerder ben je het aanspreekpunt voor 1e lijn functioneel beheerders (centrale en decentrale helpdesks) bij ministeries en met de leveranciers van Logius (applicatiebeheer, technisch beheer). Je bent het aanspreekpunt voor functionele problemen en issues. Je ondersteunt de proceseigenaren binnen de ministeries en je beheert de (leverancier)stamgegevens in DigiInkoop. Ook maak je helpinformatie ten behoeve van het 1e-lijns functioneel beheer aan en wijzig je deze binnen de DigiInkoopapplicatie. Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten en problemen en voor het doorvoeren van wijzigingen rond DigiInkoop binnen de afgesproken service normen. Ook het afhandelen van meldingen met betrekking tot e-facturatie en het uitvoeren van functionele controles ten aanzien van de interfaces behoort tot je taken. Hiervoor stuur je onze externe applicatiebeheerder aan in de uitvoering van doorontwikkeling en beheer.

Je ondersteunt gebruikers met de implementatie van de applicaties en (nieuwe) Rijksbrede raamovereenkomsten in DigiInkoop. Daarnaast heb je een helikopterview en realiseer je je welke invloed wijzigingen hebben op andere functionaliteiten, performance en veiligheid van DigiInkoop Je neemt deel aan doorontwikkelingsprojecten. Hierbij heb je een expert rol.

Dit is een tijdelijke (spoed)opdracht om extra capaciteit voor het verwerken van aanvragen voor leveranciersregistraties en het wegwerken van de achterstanden daarin.

Eenvoudig, snel, groen en betrouwbaar zaken regelen tussen overheden, burgers en bedrijven. Met als doel een betere dienstverlening, kostenbesparing en administratieve lastenverlichting. Daar gaat de overheid voor. Logius vervult hierin een centrale en leidende rol met oog voor de samenhang in de infrastructuur van de e-overheid.
Logius is de dienst digitale overheid en onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. De diensten en standaarden van Logius zijn voor de gehele overheid ontwikkeld. Logius is verantwoordelijk voor het beheer, de doorontwikkeling en de overheidsbrede toepassingen van deze diensten en standaarden.

Directie Productiehuis Beheer en doorontwikkeling van de voorzieningen (inclusief infrastructuur) vindt plaats in het Productiehuis, waarbij gewerkt wordt volgens de principes van de SAFe-methodiek. Het doel van de directie Productiehuis is om de Logius oplossingen (inclusief infrastructuur) te beheren en door te ontwikkelen. De directie Productiehuis is verantwoordelijk dat dit binnen de afgesproken serviceniveaus, budgetten.

Functie eisen

Harde eisen:

  • HBO diploma informatica;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring binnen het e-Procurementdomein binnen de Rijksoverheid;
  • Je hebt minimaal 5 jaar kennis van Oracle EBS modulen;
  • Je hebt ervaring als Functioneel Beheerder. 

Wensen:

  • Je hebt kennis van de applicatie DigiInkoop;
  • Je hebt kennis van de applicatie Clientèle;
  • Je hebt kennis en ervaring met ITIL processen.

Competenties:

  • Zelfstandigheid;
  • Stressbestendig;
  • Plannen en organiseren, neemt initiatief. 

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands
  • In word
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-02-26 09:37:26



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht