Kwartiermaker / Gegevensbeheerder BOR | Amstelveen

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2021-1144
Startdatum:
08-03-2021
Verwachte einddatum:
01-09-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
25-02-2021 09:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Kwartiermaker / Gegevensbeheerder BOR op basis van 32 uur per week. 

De gemeenten Aalsmeer en Amstelveen is volop in beweging. Wij voorzien onze burgers en interne klanten van actuele, betrouwbare en complete (geo) informatie. Afgelopen jaar is een grote slag gemaakt in het op orde brengen van de gegevens van Beheer Openbare Ruimte, als startpunt voor het verder implementeren van Assetmanagement. Met het op orde komen van de data ontstaat ook de behoefte om het gegevensbeheer professioneel uit te voeren en te centraliseren. Hiervoor zijn wij op zoek naar een kwartiermaker / gegevensbeheerder die deze transitie invulling gaat geven en tegelijkertijd het gegevensbeheer uitvoert.

Het op te leveren resultaat is een ingericht gegevensbeheer voor Beheer Openbare Ruimte en de bijbehorende processen voor het bijhouden en verwerken van de mutaties in het BOR systeem. Uitgangspunt zijn de door de BGT-afdeling aangeleverde mutaties.

Jouw opdracht:

  • Je bent verantwoordelijk voor het inrichten, bijhouden en verwerken van mutaties in het BOR systeem;
  • Je houdt deze gegevens volledig en actueel. Je verwerkt (reguliere) inspectiegegevens in de BOR applicatie;
  • Je controleert en verwerkt de door de BGT aangeleverde mutaties in het BOR systeem. Verder voer je mutaties uit op basis van door de vakspecialisten goedgekeurde en uit grote projecten voortkomende revisies;
  • Dit doe je in eerste instantie voor de onderdelen wegen, civiele kunstwerken en bomen. In de toekomst kunnen daar nog andere disciplines bij komen.

De gegevensbeheerder wordt namens de AA-organisatie rechtstreeks aangestuurd door de projectleider. Samen met de projectleider ga jij het gegevensbeheer van BOR verder inrichten en deze ook zelfstandig uitvoeren. Bij het uitvoeren van jouw werkzaamheden werk je samen met de collega’s van de Beheerbedrijven Centrale Beheertaken en Wijkbeheer en het team Projecten en Advies. Daarnaast werk je nauw samen met de beheerder van de basisregistratie BGT.

Kandidaatomschrijving:
Jij bent iemand die de verbinding maakt tussen wat er buiten gebeurt en wat er in het beheersysteem BOR en BGT geregistreerd wordt. Je kunt vragen over beheer openbare ruimte vertalen, zelf op te lossen of op de juiste plek in de organisatie neer leggen. Je hebt oog voor de kwaliteit, actualiteit en volledigheid van de registratie. Je behandelt opdrachten/mutaties met een hoge mate van zelfstandigheid en probleemoplossend vermogen. Je weet de vraag achter de vraag vanuit het vakgebied beheer en openbare ruimte te vertalen en deze op de juiste plek in de organisatie neer te leggen. Je kunt collega’s ‘meekrijgen’.

Wij zoeken iemand die het snapt en doet, maar ook de anderen in de juiste stand zet om het project samen te realiseren.

  • Je heb een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het vakgebied beheer openbare ruimte;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met een beheerprogramma/pakket binnen de lokale overheid;
  • Je hebt aantoonbare kennis van en/of werkervaring met BGT/IMGEO en IMBOR;
  • Je bent in staat de vertaalslag van regelgeving (objecten- en processen-handboek) BGT en voor BOR naar gemeentelijke uitvoering te maken;
  • Het is een pré als je ervaring in het vakgebied GEO-informatie hebt;
  • Je kunt goed zelfstandig werken, heb je een pro actieve houding en ben je communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Je bent een echte team player en neemt initiatief in de samenwerking met andere teams en afdelingen;
  • Je hebt een servicegerichte werkhouding, je bent een echte dienstverlener.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Je beschikt over eigen devices (BYOD), zoals omschreven bij de kandidaat omschrijving. Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik;
  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring in het vakgebied beheer openbare ruimte in de afgelopen 8 jaar. Referentie vereist;
  • Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met een beheerpakket (IMBOR) in de afgelopen 5 jaar. Referentie vereist;
  • Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met de BGT in de afgelopen 3 jaar binnen;
  • Als Kwartiermaker /Gegevensbeheer BOR beschik je over de volgende competenties: – Klantgericht; – Resultaatgericht; – Betrouwbaar; – Probleemoplossend vermogen; – Initiatiefrijk; – Samenwerken; – Doortastend. Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente;
  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Je dient in één A4 gemotiveerd aan te geven hoe je invulling wilt geven aan de opdracht (zoals geformuleerd in de opdrachtomschrijving). Daarnaast wordt in de brief een toelichting gegeven over hoe je je kennis toepast met betrekking tot het op te leveren resultaat: inrichten gegevensbeheer voor Beheer Openbare Ruimte en de bijbehorende processen voor het bijhouden en verwerken van de mutaties in het BOR systeem. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven opdracht en competenties in de kandidaat omschrijving. De brief dien je door je zelf geschreven te zijn.

Wensen:

  • Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding Beheer Openbare Ruimte in de richting van Civiele Techniek of Groen;
  • Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met de onderdelen wegen, civiele kunstwerken en bomen binnen beheer openbare ruimte in de afgelopen 3 jaar.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op woensdag 3 maart 2021. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Referentie:
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.

Minder dan 24 uur per week is geen optie. Werkdagen ma, di, wo en do.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-02-16 17:24:43

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden