Medewerker Gebruikersondersteuning Servicedesk | Rotterdam

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Rotterdam
Aanvraagnummer:
A2020-0345
Startdatum:
06-07-2020
Verwachte einddatum:
06-07-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
18 Jun 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Rotterdam op zoek naar een Medewerker Gebruikersondersteuning Servicedesk op basis van 36 uur per week.

De Afdeling “Gebruikersondersteuning en Regie” verzorgt ondersteuning aan gebruikers. Deze ondersteuning bestaat uit:

  • Servicedesk: je bent het eerste aanspreekpunt voor ICT. Je registreert en lost voor zover mogelijk zelf vragen en storingen op en routeert door naar de juiste oplosgroep, conform de richtlijnen van de afdeling;
  • Servicepunt: verzorgt aan de hand van werkorders de ondersteuning voor de mobiele ICT-middelen en facilitaire dienstverlening;
  • Werkplekbeheer: verzorgt de 2e lijnondersteuning aan gebruikers voor de voorzieningen op de werkplek en vergaderruimtes. 

Voor nu zoeken we een collega voor de ICT Servicedesk. 

De Servicedesk ICT van de gemeente Rotterdam levert ondersteuning aan meer dan 16.000 collega’s in een complexe omgeving met veel verschillende applicaties.

  • De meldingen komen binnen via de telefoon, webformulieren en email;
  • De Servicedeskmedewerker registreert en classificeert de meldingen en handelt die, vanaf de eigen werkplek, zoveel mogelijk direct en volgens procedure af;
  • De meldingen die de Servicedeskmedewerker niet zelf kan of mag afhandelen worden naar de juiste oplosgroepen gerouteerd;
  • Meldingen kunnen o.a. bestaan uit storingsmeldingen, vragen en aanvragen;
  • Wij werken met Citrix, Windows 10 en Office 365;
  • Windows, iOS & Android voor onze mobiele ICT middelen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Een afgeronde mbo 4 ICT-opleiding of een succesvol afgeronde MCSA training (Microsoft Certified Solutions Associate);
  • Een ITIL-foundation certificaat;
  • Minimaal 1 jaar ervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, als servicedeskmedewerker in een grote complexe omgeving met >1000 medewerkers;
  • Minimaal 1 jaar ervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, met het telefonisch ondersteunen van gebruikers, eventueel met het remote overnemen van de gebruikerspc;
  • Minimaal 1 jaar ervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, met het registreren van storingen en hulpvragen in een Servicemanagement tool.

Wensen:

  • Een succesvol afgeronde training MCSE (Microsoft Certified Solutions Engineer);
  • Een succesvol afgeronde training MOS (Microsoft Office Specialist);
  • Aantoonbare systeemkennis van Citrix, Windows 10 en mobiele telefonie (Android / IOS).

Competenties:

  • Je hebt een accurate, verantwoordelijke en oplossingsgerichte houding;
  • Klantgerichtheid is jouw tweede natuur;
  • Je bent zowel een teamplayer als een zelfstandige werker;
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Daarnaast ben je flexibel, secuur en representatief;
  • Je bent stressbestendig en kunt goed functioneren in een werkomgeving met hoge werkdruk;
  • Je bent integer en discreet in het omgaan met vertrouwelijke informatie.

Aanvullende informatie

Het CV dient ter verificatie van het in de inschrijving gestelde.

– Volledige naam + voorletters kandidaat;
– Beschikbaar voor x aantal uren vanaf startdatum;
– Opleiding;
– Werkervaring;
– Specifieke kennis;
– Systeem kennis;
– Relevante nevenactiviteiten;
– Gevraagde certificaten + naam instituut + datum behaald;
– In het Nederlands;
– Maximaal 5 A4 enkelzijdig groot.

Week 26 vinden de intake gesprekken plaats. 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-06-15 10:22:13



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden