Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Medewerker Geo Data Beheer | Den Haag

Werkniveau:
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2019-0326
Startdatum:
15-04-2019
Verwachte einddatum:
15-04-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36-40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13 Mar 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Provincie Zuid-Holland op zoek naar een medewerker Geo Data Beheer voor 36 – 40 uur per week. 

Als Beheerder Geo-informatie ben je verantwoordelijk voor de borging, verbetering en de vernieuwing van onze beheerde en nieuwe geodata. Je omgeving houdt je goed bezig: we hebben state of the art GIS, Zijn continu aan het verbeteren, en willen als innovatieve provincie voorop lopen in de geo-ICT. Je bent onderdeel van een gezellig team met een goede sfeer in een dynamische omgeving. Plezier in je werk staat bij ons hoog in het vaandel. Je bent gedreven en zet deze drive in om samen met je collega’s het werk zo goed mogelijk te doen. Wij geven je de ruimte om dit op jouw manier vorm te geven. Je draagt bij aan de werkzaamheden van het team in brede zin. Zowel het beheren van de data alsmede het visualiseren en onsluiten van deze data d.m.v diverse geo-viewers, zoals bijvoorbeeld geoweb.

De afdeling Informatisering & Automatisering (I&A) wordt steeds uitgedaagd door externe veranderingen en door interne behoeften en verwachtingen. I&A maakt samen met de provinciale gebruikers en partners keuzes om het gevoelige evenwicht te bewaren tussen de beschikbare middelen en het voorzien in behoeften, vernieuwen en innoveren. De provincie Zuid-Holland beschikt over een Microsoft omgeving en een gevirtualiseerde desktop omgeving op basis van Citrix. De afdeling Informatisering & Automatisering kent vijf specifieke aandachtsgebieden:

  • Bureau Infrastructuur & Support (BIS). BIS zorgt voor een optimale beschikbaarheid van de ICT infrastructuur (computers, tablets, telefoons) en beheert alle applicaties, het netwerk, de gegevensopslag en de telecommunicatie van de provincie Zuid-Holland.
  • Bureau Bedrijfsinformatie (BBI). De provincie Zuid-Holland verwerkt en produceert bij de uitvoering van haar kerntaken heel veel digitale geo- en bedrijfsinformatie. BBI helpt provinciale collega’s bij het beheer en gebruik hiervan. Daarnaast beheert BBI applicaties die door de organisatie worden gebruikt.
  • Bureau Documentaire Informatie (BDI). BDI ondersteunt het werk van provinciale medewerkers met middelen om documentaire informatie digitaal te ontsluiten en te beheren. Vindbaar en toegankelijk zijn daarbij belangrijke uitgangspunten. Ook ondersteunt BDI digitale bedrijfsprocessen.
  • Bureau Advies & Beleid (BAB). Informatisering & Automatisering is een integraal onderdeel van ieders werk geworden. BAB kijkt samen met provinciale medewerkers hoe alle taken nog beter uitgevoerd kunnen worden en hoe nieuwe IT-oplossingen en innovaties binnen het totaalplaatje van de provincie Zuid-Holland passen.
  • Portfoliomanagement (PM). Portfoliomanagement heeft als doel om enerzijds de beschikbare ICT-middelen in te zetten op de, vanuit organisatieperspectief gezien, meest cruciale projecten en anderzijds om de projecten op een zo goed mogelijke manier en conform afspraak uit te voeren.

Functie eisen

Harde eisen:

  • Beschikbaarheid: Je bent gedurende genoemde periode beschikbaar voor het aangegeven aantal uren per week voor de gevraagde werkzaamheden en is flexibel inzetbaar;
  • Kennis en expertise: Uit je cv (conform Invulformulier Kwaliteit) blijkt minimaal dat je aantoonbaar en verifieerbaar (middels opleidingen, cursussen, certificaten, werkervaring) beschikt over:

– Minimaal HBO werk- en denkniveau (aan te tonen door een afgeronde HBO opleiding of minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op HBO niveau.);
– Afgeronde opleiding op het gebied van Geo/GIS;
– Aantoonbare ervaring met het intern en extern toegankelijk en vindbaar maken van geo-informatie;
– Aantoonbare werkervaring op het gebied van geodata beheer;
– Aantoonbare kennis van en ervaring met GIS, geo-informatie en Geo-ICT;
– Aantoonbare kennis van en ervaring met ArcGIS, ArcGIS Server, Geoweb beheer, Geosticker en Geonetwork;
– Aantoonbare kennis van en ervaring met het uitvoeren van beheer werkzaamheden en het borgen van kwaliteit van geo-informatie;
– Aantoonbare ervaring met werken bij de overheid.

Wensen:

  • Je hebt aantoonbare ervaring met Agile werken (Scrum, DevOps;
  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij de overheid;
  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van geodata beheer;
  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding.

Competenties:

  • Resultaatgericht handelen: 
    – daadkrachtig optreden, proactieve houding, initiatiefrijk, pragmatisch;-
    – punctueel in werkzaamheden, administratief vaardig, aanspreekbaar op resultaten
    – stressbestendig, leergierig, accuraat, probleemoplossend;
  • Flexibiliteit:
    – tact, zorgvuldigheid;
    – in werk en werktijden;
  • Communicatieve- analyse- en adviesvaardigheden:
    – van medewerkers tot (afdelings) management;
  • Samenwerking:
    – teamspeler; open collegiale samenwerkingsgerichte houding;
    – sociaal vaardig, legt makkelijk contacten, kan overtuigen;
  • Didactische vaardigheden:
    – geduldig en bereid om zaken meerdere keren uit te leggen;
    – doorzettingsvermogen;
  • Algehele indruk.

Aanvullende informatie

Opmaak cv:

  • In het Nederlands;
  • In Word;
  • Maximaal 5 pagina;s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-03-08 14:46:11



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht