Medewerker ICT Servicedesk | Amersfoort
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Amersfoort
- Aanvraagnummer:
- A2020-0610
- Startdatum:
- 01-01-2021
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2021 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 16 Nov 2020 8:00 AM
- Contactpersoon Quest4:
- Marco Buitenhuis
- Telefoonnummer:
- 06-29602668
Functieomschrijving
Wij zijn voor Staatsbosbeheer op zoek naar een Medewerker ICT Servicedesk op basis van 36 uur per week.
Staatsbosbeheer:
Staatsbosbeheer is een zelfstandig bestuursorgaan en beheert ruim 260.000 hectare Nederlandse natuur. Staatsbosbeheer maakt zich onder de noemer ‘Beschermen, beleven en benutten’ klaar voor de toekomst waarin ze mensen willen betrekken bij de natuur die hen raakt.
Project / team:
Het team ICT Servicedesk bestaat uit 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten:
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer.
Werkzaamheden:
Hoofdtaken:
- Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon;
- Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant;
- Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit;
- Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen;
- Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken;
- Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant;
- Aanmelden van incidenten bij leveranciers;
- Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen;
- Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies;
- Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie;
- Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Eisen en wensen voor de functie
Harde eisen:
- MBO niveau;
- Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen;
- ITIL foundation;
- Kennis van Citrix, Windows 10, Office 2013/365 en Mobile Device Management;
- Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching;
- Je beschikt minimaal over de volgende competenties: – Kan zelfstandig werken; – Spreekt en schrijft correct Nederlands; – Geduldig en vriendelijk; -Proactief; – Nauwkeurig;
- Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De nieuwe collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en zijn bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
Gezien de Covid maatregelen wordt er grotendeels digitaal/virtueel gewerkt. Fysiek overleg is mogelijk, maar niet de norm.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2020-11-12 15:06:18