Medewerker servicedesk | Weesp

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Weesp
Aanvraagnummer:
A2019-1044
Startdatum:
01-01-2020
Verwachte einddatum:
31-12-2020
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
17 Dec 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Gemeente Amsterdam op zoek naar een Medewerker servicedesk voor 36 uur per week. 

Functieomschrijving:
Team ICT is enerzijds verantwoordelijk voor het stabiel, beschikbaar en beheersbaar houden van de bestaande ICT infrastructuur om een kwalitatief goede en betrouwbare informatievoorziening te kunnen bieden aan medewerkers, burgers, bedrijven en instellingen van de gemeente. Anderzijds het ondersteunen van de overdracht van de ICT dienstverlening naar de ICT afdeling van Amsterdam.
Het team bestaat uit 7 medewerkers (2 systeembeheerders, 2 applicatie beheerders 2 servicedeskmedewerkers en een service manager) .

Voor de Servicedesk ICT zoeken wij een enthousiaste collega met passie voor ICT. Je komt graag op de werkvloer en zorgt ervoor dat collega’s hun werk goed kunnen uitvoeren. Je krijgt met alle lagen binnen de organisatie te maken, van medewerkers tot leidinggevenden tot bestuurders. Je moet moeiteloos kunnen schakelen tussen verschillende personen, niveaus, problemen en wensen. Je bent klantgericht, vertaalt vragen naar werkbare IT-oplossingen en kunt je makkelijk verplaatsen in de eindgebruiker.

Werkzaamheden: 

  • Ontvangen, registreren en beoordelen van calls (vragen, wensen, informatie, verzoeken en storingen/incidenten);
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor alle soorten IT vragen en zorgt voor een oplossing of stemt dit af met een specialist om gezamenlijk een passende oplossing te vinden;
  • Functionele gebruikersondersteuning;
  • Werkplek ondersteuning (bijvoorbeeld bij interne verhuizingen en vervanging van werkplekken);
  • Migratie ondersteuning (het begeleiden van gebruikers tijdens de overgang op andere / anders ingerichte systemen).

Gemeentelijke organisatie:
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadswerken bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken, inzamelen van huishoudelijk afval en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. 

De opdrachtgever(s):
Het betreft werkzaamheden die gefaseerd beëindigd worden maar tot het moment van uitfaseren betrouwbaar moeten blijven functioneren.

Functie eisen en wensen

Harde eisen:

  • Minimaal 1 relevante referentie (organisatie – naam contactpersoon – telefoonnummer contactpersoon). Na afstemming met de kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie;
  • Je hebt de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam;
  • Je beschikt minimaal afgeronde MBO opleiding. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Geef in maximaal 1A4 pagina’s aan waarom je de meest geschikte bent voor deze opdracht. Je motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien je hiervoor wordt uitgenodigd;
  • Je bent MCSA Windows gecertificeerd. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! Je moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een 1e-lijns support rol. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met o.a. Windows Office 2010 en 2013, TOPdesk etc. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

Wensen:

  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring  met gebruikersondersteuning op VMware produkten. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Aantoonbare kennis en ervaring  met gebruikersondersteuning op citrix produkten. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Kennis van de organisatie en werkwijzen in Weesp. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

Competenties:

  • Projectmatig werken (plannen, organiseren, bewaking);
  • Kwaliteitsgericht;
  • Omgevingsbewust;
  • Klantvriendelijk;
  • Luisteren;
  • Overtuigingskracht;
  • Inlevingsvermogen.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-12-11 07:18:48



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden