Medewerker servicedesk | Zwolle

Werkniveau:
Junior
Standplaats:

Zwolle
Aanvraagnummer:
A2020-0044
Startdatum:
03-02-2020
Verwachte einddatum:
31-07-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
29 Jan 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Angelique Coffa
Telefoonnummer:
0208205031

Functie omschrijving

Wij zijn voor DICTU op zoek naar een Medewerker Servicedesk op basis van 40 uur per week. 

Taken:

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen;
  • Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk;
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren;
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig;
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen;
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding;
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen;
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

 Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Maximale reistijd 1 uur.

DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. 

Functie eisen en wensen

Harde eisen:

  • MBO-4 richting ICT;
  • Servicemanagement;
  • Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage-ervaring zijn. (Half jaar is voldoende) (totaal 1 jaar).

 

Competenties:

 

  • Flexibel;
  • Analytisch;
  • Zorgvuldig;
  • Zelfstandig;
  • Klantgericht;
  • Sociale en communicatieve vaardigheden.

Aanvullende kennis:

  • Itil V3/V4.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Angelique Coffa bereikbaar op het nummer: 0208205031. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-01-28 10:18:32



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden