Medewerker systeembeheer | Weesp

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Weesp
Aanvraagnummer:
A2019-1045
Startdatum:
01-01-2020
Verwachte einddatum:
31-12-2020
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
17 Dec 2019 7:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Gemeente Amsterdam op zoek naar een Medewerker systeembeheer voor 36 uur per week. 

Functieomschrijving:
Team ICT is enerzijds verantwoordelijk voor het stabiel, beschikbaar en beheersbaar houden van de bestaande ICT infrastructuur om een kwalitatief goede en betrouwbare informatievoorziening te kunnen bieden aan medewerkers, burgers, bedrijven en instellingen van de gemeente. Anderzijds het ondersteunen van de overdracht van de ICT dienstverlening naar de ICT afdeling van Amsterdam.
Het team bestaat uit 7 medewerkers (2 systeembeheerders, 2 applicatie beheerders 2 servicedeskmedewerkers en een service manager) .
 
Voor het team zoeken wij een enthousiaste systeembeheerder Windows en Citrix met passie voor ICT. De beheerder die wij zoeken kent zijn vak, begrijpt het belang voor de organisatie en werkt graag samen met zijn collega’s om de ICT dienstverlening verder te verbeteren. Je bent verantwoordelijk voor het allround beheren van systemen met speciale aandacht voor de infrastructurele componenten van Citrix, zoals NetScaler en XenDesktop. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat (complexe) problemen en vraagstukken worden opgelost.

Werkzaamheden:

  • Het uitvoeren van dagelijkse beheertaken van de ICT infrastructuur Weesp;
  • Mede verzorgen van 1e-lijns support;
  • Analyseren/oplossen van 2e-lijns meldingen en complexe storingen in systemen, al dan niet in samenwerking met externe leveranciers;
  • Voorbereiden en uitvoeren van wijzigingen in de ICT infrastructuur;
  • Voorbereiden en uitvoeren van (deel)taken in ICT projecten;
  • Verzorgen van installaties en implementaties;
  • Samen met de senior medewerker systeembeheer zorgen voor:
    • Vertalen wensen en behoeften van gebruikers naar inrichting van systemen en toepassingen en optreden als intermediair tussen gebruikers en leveranciers;
    • Het adviseren over de inrichting en werking van netwerken, systemen en applicaties;
    • De technische beveiliging en autorisaties systemen;
    • Beschrijven en onderhouden van procedures, instructies en handleidingen;
    • Onderhouden van technische documentatie van systemen en applicaties;
  • Vraagbaak zijn voor ICT collega’s en deze informeren over uitgevoerde wijzigingen.

Gemeentelijke organisatie:
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadswerken bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken, inzamelen van huishoudelijk afval en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. 

De opdrachtgever(s):
Het betreft werkzaamheden die gefaseerd beëindigd worden maar tot het moment van uitfaseren betrouwbaar moeten blijven functioneren.

Functie eisen en wensen

Harde eisen:

  • Minimaal 1 relevante referentie (organisatie – naam contactpersoon – telefoonnummer contactpersoon). Na afstemming met de kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie;
  • Je hebt de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam;
  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO-HBO opleiding. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Geef in maximaal 1A4 pagina’s aan waarom je de meest geschikte bent voor deze opdracht. Je motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien je hiervoor wordt uitgenodigd;
  • Je bent in het bezit van het MCSA/MCSE Windows Server 2012 en/of 2016 gecertificeerd. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! Je moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd;
  • Je hebt aantoonbare kennis van Microsoft Windows Server, Microsoft Exchange, Microsoft SQL, Microsoft Windows 7 en Windows 10, Active Directory. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met VMware producten, zoals VMware ESX, vCenter en vSphere. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met Citrix producten, zoals NetScaler en XenDesktop. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een 2e-lijns support rol. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring met ICT projecten. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

Wensen:

  • Je bent gecertificeerd voor VM wareproducten op niveau VCP6.5-DCV. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! Je moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet kan de score worden bijgesteld;
  • Je bent gecertificeerd voor citrix producten op niveau CCP-V en/of CCA-N. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! Je  moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet kan de score worden bijgesteld.

Competenties:

  • Projectmatig werken (plannen, organiseren, bewaking, etc;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Omgevingsbewust;
  • Klantvriendelijk;
  • Luisteren;
  • Overtuigingskracht;
  • Inlevingsvermogen.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-12-11 07:32:58



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden