Medewerker vakafdeling e-factureren | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0566
Startdatum:
02-11-2020
Verwachte einddatum:
31-03-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
20
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
28 Oct 2020 10:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) op zoek naar een Medewerker vakafdeling e-factureren op basis van 20 uur per week. 

Omschrijving van de werkzaamheden:
Als medewerker Vakafdeling e-factureren ben jij mede-verantwoordelijk voor:

  • Het opstellen van processen voor de afhandeling van meldingen van leveranciers bij de helpdesk e-factureren;
  • Het opstellen van standaard antwoorden op veelgestelde vragen;
  • Het oplossen van meldingen die zijn geëscaleerd vanuit de 1e lijn;
  • Het begeleiden van de Rijksdiensten bij de implementatie van NLCIUS;
  • Het opleiden van de 1e lijn ter verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening;
  • Het vertegenwoordigen van de helpdesk e-factureren in Rijksbrede gremia zoals de expertgroep e-factureren;
  • Het coordineren van ketenoverstijgende verstoringen op het gebied van e-factureren;
  • Het up-to-date houden van de content waar de helpdesk e-factureren mee werkt.

Achtergrond opdracht:
Sinds 1 januari 2017 is het verplicht voor ondernemers om een e-factuur in te dienen als zij goederen of diensten hebben geleverd aan de Rijksoverheid. E-factureren is voor de overgrote meerderheid van de ondernemers en de Rijksoverheid een nieuw fenomeen. Het Ministerie van BZK heeft opdracht gegeven aan RVO om een helpdesk in te richten die ondernemers ondersteunt bij het indienen van een e-factuur. Ondernemers kunnen daarmee onder andere terecht bij de helpdesk voor advies over de diverse mogelijkheden tot het indienen van een efactuur. Tevens kunnen ondernemers terecht voor gebruikersondersteuning van het e-factuurportaal. Verder kunnen ondernemers bij de helpdesk terecht als er problemen ontstaan bij het indienen van de e-factuur. Voor deze dienstverlening maakt RVO gebruik van diverse middelen zoals de regelhulp, Website, films en HigherLevel. De Helpdesk e-factureren bestaat uit een 1e lijns- helpdesk en een vakafdeling. De 1e lijns helpdesk ontvangt alle meldingen. Indien zij niet in staat zijn de melding af te handelen zal deze geëscaleerd worden naar de Vakafdeling. De vakafdeling is verantwoordelijk voor alle content die gebruikt wordt binnen de helpdesk e-factureren.

Organisatie:
Kansen voor Nederland, kansen voor jou!

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.

Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op. 

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Kennis van ITIL;
  • Kennis van het e-procurementproces;
  • Kennis van PEPPOL;
  • Meer dan 3 jaar ervaring bij de Rijksoverheid;
  • Meer dan 3 jaar ervaring met Rijksbrede implementatietrajecten.

Wensen:

  • Competenties: – Analyserend vermogen, – Communicatief vaardig, – Organisatiesensitiviteit, – Flexibiliteit, – Plannen en organiseren, – Innovatief handelen;
  • Kennis van het e-factuurportaal van de Rijksoverheid;
  • Kennis van e-factuurstandaarden;
  • Kennis van de technische infrastructuur voor e-factureren en e-procurement;
  • Kennis van de interne technische infrastructuur van de Rijksoverheid.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De werkzaamheden worden met name online verricht en mogelijk op de vestiging Den Haag. De kandidaat moet er rekening mee houden eventueel ook een aantal keer per maand (circa 2 x per maand) reizen naar andere vestigingen van RVO nodig zijn om daar werkzaamheden te verrichten. In verband met de coronamaatregelen wordt bij RVO tot nader order vanuit huis gewerkt.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-10-27 12:11:08



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden