Modelleur zaaksystemen | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0490
Startdatum:
19-10-2020
Verwachte einddatum:
30-09-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
1 Oct 2020 7:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) op zoek naar een Modelleur zaaksystemen op basis van 36 uur per week. 

Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een ervaren Software modelleur voor het uitvoeren van beheer en modelleerwerkzaamheden voor het Uitvoeringsplatform EU. Een van de huidige beheerders van het UPEU wordt applicatie-coördinator en om hem snel te kunnen laten starten hebben we externe ondersteuning nodig.

De werkzaamheden omvatten:

  • Het vertalen van functionele specificaties naar de technische en functionele architectuur van het UP Concept;
  • Modelleren en beheren van de functionele bouwblokken;
  • Testen van de technische werking van de gerealiseerde functionaliteiten.

Verbijzondering van de werkzaamheden:

  • In afstemming met collega’s vertalen van user stories naar de UP Architectuur;
  • Modelleren van de bouwblokken op basis van de userstories;
  • Afstemmen met collega modelleurs;
  • Testen van de ontwikkelde functionaliteit (opstellen testplan en testgevallen, uitvoeren FAT, coördineren GAT, testrapportage);
  • Documenteren van gebouwde functonaliteiten.

Opdracht:
RVO heeft het Uitvoeringsplatform EU ontwikkeld. Het platform ondersteunt een aantal uitvoeringsprocessen in het KP-EU domein. Aan het Uitvoeringsplatform wordt momenteel doorontwikkeld. Het platform bestaat uit een SOA-laag, een Oracle-APEX deel en een rule engine en klant/gebruikersdialogen in Aquima/Blueriq.

Organisatie:
Kansen voor Nederland, kansen voor jou!

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan weten regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.

Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op. 

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Aantoonbare ervaring met het modelleren in regel gebaseerde (zaak) systemen. (Blueriq versie 9.3 of hoger,) ervaring met alle componenten van Blueriq 9+ (studio; ublisher, rule engine, DCM, etc);
  • Je hebt meer dan 3 jaar ervaring als modelleur;
  • Meer dan 3 jaar hbo+ werk- en denkniveau . ICT / IV-gerelateerd.

Wensen:

  • Verbijzondering competenties: – klantgericht; – pragmatisch; – helder communiceren en toont hier initiatief in; – zelfstandig kunnen werken; – maakt zich materie snel eigen; – resultaatgericht; – T-shape;
  • Operationele ervaring met het modelleren in Blueriq versie 9. Informatiemanagement Informatieanalyse Dynamic case management Rule based solutions. Ervaring met het modelleren van complexe processen en vertalen van business wensen naar functionaliteit;
  • Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder;
  • Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie;
  • Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
  • Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers;
  • Kennis van de AVG wet- en regelgeving en ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De werkzaamheden worden met name verricht op de vestiging Den Haag. De kandidaat moet er rekening mee houden dat enkele malen per maand naar de andere vestigingen moet worden gereisd om daar werkzaamheden te verrichten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-09-28 09:14:30



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden