Ondersteuner infra | Amstelveen

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2020-0305
Startdatum:
15-06-2020
Verwachte einddatum:
01-09-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
8 Jun 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Ondersteuner infra fase2 op basis van 36 uur per week.

De afdeling A&I van de gemeente Amstelveen bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur, Applicaties, Informatievoorziening en Basisinformatie. De afdeling A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, het projectmanagement en advies, de objectgebonden basisinformatie en de documentaire informatievoorziening.

Je werk bestaat uit het uitleveren van nieuwe ICT apparaten voor de organisatie, je installeert deze, controleert en levert deze uit aan de eindgebruiker, je verzorgt tevens de complete administratie in Topdesk hiervan. Je draait mee in projecten en beheer. Incidenten en verzoeken komen binnen via de Servicedesk (eerstelijns). Indien nodig schakel je technisch specialisten (leveranciers) in voor de oplossing, waarbij je zelf case-verantwoordelijk blijft. Je informeert de Servicedesk over de voortgang en gekozen oplossing. Je voelt je comfortabel in onze dynamische en complexe ICT-omgeving en je schrikt niet van veel ad-hoc optredens. Weekend- of avondwerk vanwege onderhoud of andere oorzaken is onderdeel van het werk, maar niet structureel. Wij zijn op zoek naar een ervaren ondersteuner die bekend is met de ITIL uitgangspunten en enthousiast is om hier samen met de collega’s invulling aan te geven.

Wij zoeken iemand met een hands-on mentaliteit. Je bent een teamworker, je bent communicatief sterk en hebt een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel. Je resultaatgerichtheid is groot en je bent doortastend en proactief. Je kan zowel met technisch specialisten als eindgebruikers communiceren en je zorgt samen met je collega-specialisten dat verstoringen binnen de vastgestelde afspraken opgelost worden. 

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal een afgeronde ICT niveau MBO 4 opleiding;
  • Aantoonbaar certificering van MCSA Office 365, MCSA Windows Server 2016, MCSA Windows 10 en ITIL v3;
  • Minimaal 5 jaar brede ICT-kennis en –ervaring op het gebied van serveromgevingen en storage. (duidelijk toegelicht en verwoord);
  • Minimaal 3 maanden ervaring als Servicedesk / Systeembeheerder bij een 100.000+ gemeente in het afgelopen jaar.

Wensen:

  • Minimaal 3 jaar werkervaring met werkplekbeheer van minimaal 1500 werkplekken, opgedaan in de afgelopen 5 jaar;
  • Aantoonbare werkervaring met Powershell scripting in complexe omgevingen.

Competenties:

  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht;
  • Betrouwbaar;
  • Proactief;
  • Stressbestendig;
  • Accuraat;
  • Goed in plannen en organiseren;
  • Analytisch vermogen;
  • Samenwerken;
  • Snel verbanden kunnen leggen.

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

Intake gesprek vindt plaats op woensdag 10 juni 2020 via teams.

Het is ook mogelijk om op basis van 32 uur te werken maar minder is niet mogelijk. 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-06-02 07:36:37



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden