Ondersteuner Infra Fase 2 | Amstelveen

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2020-0474
Startdatum:
01-10-2020
Verwachte einddatum:
31-12-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32-36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
25 Sep 2020 7:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Ondersteuner Infra Fase 2 op basiees van 32-36 uur per week. 

De afdeling A&I van de gemeente Amstelveen bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur, Applicaties, Informatievoorziening en Basisinformatie. De afdeling A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, het projectmanagement en advies, de objectgebonden basisinformatie en de documentaire informatievoorziening.

Je werk bestaat uit het uitleveren van nieuwe ICT apparaten voor de organisatie, je installeert deze, controleert en levert deze uit aan de eindgebruiker, je verzorgt tevens de complete administratie in Topdesk hiervan. Je draait mee in projecten en beheer. Incidenten en verzoeken komen binnen via de Servicedesk (eerstelijns). Indien nodig schakel je technisch specialisten (leveranciers) in voor de oplossing, waarbij je zelf case-verantwoordelijk blijft. Je informeert de Servicedesk over de voortgang en gekozen oplossing. Je voelt je comfortabel in onze dynamische en complexe ICT-omgeving en je schrikt niet van veel ad-hoc optredens. Weekend- of avondwerk vanwege onderhoud of andere oorzaken is onderdeel van het werk, maar niet structureel. Wij zijn op zoek naar een ervaren ondersteuner die bekend is met de ITIL uitgangspunten en enthousiast is om hier samen met de collega’s invulling aan te geven.

Kandidaatomschrijving:

  • MBO werk- en denkniveau minimaal ICT Niveau 4;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente of overheidsinstelling;
  • Kennis van servicemanagement procesmodellen: ITSM foundation of ITIL Foundation. Ervaring met TOPdesk is een pré;
  • Aantoonbare kennis van en ervaring uitleveren van Dell Laptos, Intel NUC’s, iOS apparaten;
  • Aantoonbare inhoudelijke kennis van automatiseringssysteem waaronder producten van Microsoft Teams;
  • Certificaat ITIL v4;
  • Kennis van en ervaring met Ivanti Workspace is een pré.

Wij zoeken iemand met een hands-on mentaliteit. Je bent een teamworker, je bent communicatief sterk en hebt een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel. Je resultaatgerichtheid is groot en je bent doortastend en proactief. Je kan zowel met technisch specialisten als eindgebruikers communiceren en je zorgt samen met je collega-specialisten dat verstoringen binnen de vastgestelde afspraken opgelost worden. 

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO ICT niveau 4 opleiding;
  • Op CV aantoonbaar certificering van ITIL v4;
  • Je hebt aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring als Servicedesk / Werkplekbeheerder bij een gemeente of overheidsinstelling in de afgelopen 5 jaar. Vermeld dit goed op je cv. Referentie vereist;
  • Je beschikt over eigen devices (BYOD), Bring Your Own Device. Dit houdt in dat je zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik. Kom je voor de duur van de opdracht in loondienst bij Quest4 dan zorgen wij hiervoor.
  • Als Ondersteuner Infra Fase 2 beschik je over de volgende competenties: – Klantgericht; -Resultaatgericht; – Betrouwbaar; – Proactief; -Stressbestendig; – Accuraat; – Goed in plannen en organiseren; – Analytisch vermogen; – Samenwerken; – Snel verbanden kunnen leggen. Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Wensen:

  • Op CV aantoonbaar minimaal 6 maanden werkervaring met werkplekbeheer bij een organisatie met minimaal 1000 werkplekken, opgedaan in de afgelopen 3 jaar. (geef per opdracht/werkgever aan hoeveel werkplekken het betrof);
  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Servicedesk / Werkplekbeheerder bij een gemeente met 60.000+ inwoners in de afgelopen 5 jaar;
  • Op CV aantoonbaar minimaal 6 maanden werkervaring met Ivanti Workplace in de afgelopen 3 jaar. (benoem dit per werkgever).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op woensdagochtend 30 september in het raadhuis. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-09-21 13:19:52



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden