Operationeel teamleider (coördinator) ICT ServiceDesk | Utrecht

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2021-1207
Startdatum:
01-04-2021
Verwachte einddatum:
31-12-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
09-03-2021 14:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Dienstverleningsorganisatie Openbaar Ministerie (DVOM) op zoek naar een Operationeel teamleider (coördinator) ICT ServiceDesk op basis van 40 uur per week. 

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse optimale bezetting aan de telefoon en alle te verdelen werkzaamheden;
  • Je stuurt op kwaliteit van de aangenomen meldingen en gelogde tickets en de tijdige afhandeling van doorgezette meldingen. Voor het bewaken de correcte afhandeling van meldingen houd je contact met interne oplospartijen en leveranciers;
  • Je doet suggesties voor verbetering en draagt actief bij aan implementatie optimalisatie van de ITIL processen met name incident, problem en change;
  • Je coacht het team om standaardoplossingen te herkennen en deze vast te leggen in het kennissysteem of voor te dragen voor automatisering of promotie tot een problem;
  • Je enthousiasmeert de medewerkers voor continuous improvement.

De volgende taken en verantwoordelijkheden worden onderkend:

  • Aansturing SD medewerkers in operationele werkzaamheden;
  • Zorgen voor optimalisering processen en soepele afhandeling van alle ICT meldingen;
  • Dagelijkse rapportage SD.

Achtergrond opdracht:
Om de teamleiders van de Servicedesk te ondersteunen zoeken wij tijdelijk versterking van de leiding in de vorm van een coördinator voor de operationele werkzaamheden.

Afdeling:
De Dienstverleningsorganisatie Openbaar Ministerie (DVOM) is verantwoordelijk voor veilige, stabiele en soepel draaiende bedrijfsprocessen van het OM. De taken op het gebied van bedrijfsvoering worden vanuit de DVOM in Utrecht geleverd aan alle onderdelen van de OM organisatie. De DVOM streeft hierbij naar excellente uitvoering en vanzelfsprekend speelt het ICT domein hierin een cruciale rol.

Voor de Servicedesk ICT is DVOM op zoek naar een coördinator voor de operationele aansturing van het team.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal een afgeronde MBO4 ICT opleiding of afgeronde HBO opleiding;
  • Je beschikt over ITIL certificering;
  • Je hebt minimaal 2 jaar gewerkt met helpdesk systemen en ITIL tooling;
  • Je hebt minimaal 2 jaar gewerkt als leidinggevende op een ICT helpdesk;
  • Je hebt aantoonbaar ervaring en affiniteit met service aan klanten.

Wensen:

  • Je bent beschikbaar (na sluitingstermijn indienen offerte): Het liefst binnen 3 weken. Of binnen 4-6 weken. Geef aan binnen hoeveel weken je beschikbaar bent;
  • Hoeveel jaar ervaring heb je in ICT dienstverlening?
  • Je hebt gewerkt met ITIL. Geef aan hoeveel jaar ervaring je hebt;
  • Geef aan hoeveel jaar je gewerkt heb als operationeel leidinggevende op een ICT helpdesk;
  • Geef aan hoeveel soortgelijke opdrachten je hebt vervuld.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-03-08 08:29:44

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden