Packager Senior/ 3e lijns support engineer | Amsterdam en thuis

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amsterdam en thuis
Aanvraagnummer:
A2021-1502
Startdatum:
28-06-2021
Verwachte einddatum:
31-12-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
11-06-2021 10:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor Waternet op zoek naar een Packager Senior/ 3e lijns support engineer op basis van 36 uur per week.

Binnen het team Digital Workplace zijn we op zoek naar een Senior Packager/senior 3e lijnssupport engineer, een all-round IT’er die zich bezig gaat houden met het trouble shooten, complex 3e lijns beheer en packagen.

Beschrijving behoefte:
Ben jij een allround ervaren senior IT’er die communicatief en proactief is in het werk en die de juiste verantwoordelijkheid neemt en zaken afrond en over een breed oplossend vermogen beschikt, en lukt het jou moeiteloos om eindpakketten werkend te krijgen op verschillende devices? Dan zoeken wij jou.

Om deze rol goed te kunnen uitvoeren gebruik je jouw kennis en ervaring voor het maken van conventionele- en gevirtualiseerde packages. Tevens ga je aan de slag met het gelijkstellen van de laptops binnen Waternet aan de bestaande non-persistent VDI omgeving qua functionaliteit. Tijdens je dagelijkse werkzaamheden is het van belang dat je samen kunt werken met andere specialisten.

Dit ga je doen:

  • Als Packager en 3e lijnssupport medewerker in deze functie houd je je bezig met het complete traject van packagen, troubleshooten/rework en de nazorg (3e lijns niveau);
  • Je beschikt over diepgaande kennis van W10 en alles wat er bij komt kijken om de applicaties werkend te krijgen (denk aan netwerkpoorten firewall rules e.d.). Dit doe je vaak samen met de klant en/of andere specialisten;
  • In de meeste gevallen worden de applicaties aangeboden middels APP-V dus we nemen aan dat je ook daar mee kunt lezen en schrijven;
  • Verder kom je veel te werken met Ivanti/RES.

Beschrijving afdeling/team:
De IT organisatie van Waternet is onderverdeeld in 3 Solutions: Cloud, Digital Workplace en Internet of Things. Solution Digital Workplace is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan de medewerkers van Waternet met als doelstelling: “Iedereen kan altijd en overal werken”. De Solution Digital Workplace bestaat uit 3 teams: Customer Service, Support en Desktop. Dit zijn in totaal 34 FTE.

Het team Customer Service is er om vragen van collega’s te kunnen behandelen in de tweede lijn. Het team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor alle decentrale hardware binnen Waternet. Daarnaast leveren zij ook de dienstverlening rondom mobiele telefonie. Team Customer Desktop is 1 van deze 3 teams.

Het team bestaat uit technisch specialisten op het gebied van VDI, Packaging, Mobile Device Management, Windows 10 en functioneel beheer van diverse aan de desktop gerelateerde applicaties. Het team werkt volgens de Agile principes en realiseert op basis van userstory’s de wensen van de diverse klanten.

De VDI werkplek is op dit moment gebaseerd op VMware Horizon, Windows 10 en Office 365. De ruim 1500 VDI’s worden gehost in onze eigen datacenters. De laptops zijn voorzien van Windows 10 en worden beheerd door Microsoft Intune en Ivanti en onprem oplossingen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Diepgaande kennis van Windows10;
  • Je beschikt over gedegen kennis van Intune, Ivanti/RES kennis van WM & AM en hoe je de applicatie kunt aanbieden incl. de Ivanti appquard rules;
  • Je hebt in de afgelopen 10 jaar minimaal 5 jaar ervaring met grootschalige projecten in de rol van packager met soortgelijke verantwoordelijkheden;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met App-V packaging;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Competenties: – Je bent zelfstandig, pragmatisch ingesteld en in staat om onder druk te presteren; – Deze competenties worden getest in een gesprek.

Wensen:

  • Je hebt ervaring hebt met Scrum en Agile werken. Geef aan hoeveel jaar ervaring;
  • Je hebt ervaring als 3e lijns support engineer. Geef aan hoeveel jaar ervaring.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 18 juni. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-06-02 13:01:25

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden