PMO/Secretaresse/PA | Utrecht

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2020-0238
Startdatum:
11-05-2020
Verwachte einddatum:
11-11-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
29 Apr 2020 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functieomschrijving

Quest4 is voor de Kamer van Koophandel op zoek naar een PMO/Secretaresse/PA voor 40 uur in de week in Utrecht.

De Kamer van Koophandel werkt aan digitale omgevingen waarmee het voor ondernemers makkelijker wordt om zaken te doen en te regelen met de overheid.
Wij zijn op zoek naar een Personal Assistant die de dagelijkse praktische ondersteuning organiseert van één of meer van onze leden van de Raad van Bestuur. Je ben het eerste (telefonische) aanspreekpunt en handelt zoveel mogelijk zelf af. Je hebt een goed gevoel voor het stellen van prioriteiten. Je bent nieuwsgierig en gedreven om te weten wat er in de portefeuille van het RvB-lid omgaat. Met jouw ervaring in een corporate omgeving weet je snel te schakelen en onder tijdsdruk goede kwaliteit te leveren. Je bent representatief, integer, tactvol en beschikt over coachende vaardigheden. Je werkt zelfstandig in een zelfsturend supportteam. Zo help je als Personal Assistant om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Wat neem je mee?
• Een afgeronde HBO opleiding;
• Aantoonbare ervaring als Personal Assistant op RvB-/bestuursniveau (1 op 1 werken met een bestuurder);
• Kennis van financiële processen (begrotingscyclus) is een pre;
• Een uitstekende beheersing van MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
• Standplaats Utrecht en de bereidheid om zo nu en dan te werken op een andere locatie;
• Kennis van en ervaring met nieuwe trends en ontwikkelingen in de veranderende digitale wereld.

Wat we jou bieden
Een uitdagende functie binnen een landelijke organisatie die een grote transformatie doormaakt en maatschappelijk relevant is. Een functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Met veel ruimte en vrijheid om zelfstandig te handelen en tot mooie resultaten te komen. Samen met een team van PA’s lever je een belangrijke bijdrage aan het succes en de herkenbaarheid van KVK.
KandidaatomschrijvingFlexibiliteit
Past verschillende werkwijzen toe en gedraagt zich anders in verschillende situaties om een doel te bereiken.

Resultaatgericht
Werkt doelgericht en vasthoudend naar resultaten toe en weet het resultaat op efficiënte en effectieve wijze te realiseren.

Communiceren
Verwoordt gedachten helder en vlot, brengt mondeling en schriftelijk een boodschap begrijpelijk over aan anderen en weet hierbij hun aandacht vast te houden.

Plannen en organiseren
Vertaalt doelstellingen in concrete acties en activiteiten en organiseert middelen en werkzaamheden zodanig dat de gemaakte tijdsplanning wordt behaald.

Samenwerken
Handelt vanuit het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat en aan de relaties en sfeer in de groep.

Functie-eisen en wensen

Eisen:

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo opleiding
  • Afgeronde opleiding is op het gebied van HBO Personal Assistant/HBO Office Management/Secretary Management Master of vergelijkbaar
  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van MS Office en Office 365/MS Project
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ruime ervaring met soortgelijke PA op RvB/directie niveau
  • Kandidaat heeft ervaring met complex agendabeheer

Wensen:

  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van nieuwe trends en ontwikkelingen in een snel veranderende digitale wereld
  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van financiële processen
  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van IT organisatie
  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van begrotingscycli
  • Kandidaat heeft ervaring met verslaglegging (inhoudelijk) overleg
  • Kandidaat heeft ervaring met het bewaken van relaties met interne en externe stakeholders en begeleiden governance

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-04-22 07:25:03



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden