PMO | vanuit huis

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Junior
Standplaats:

vanuit huis
Aanvraagnummer:
A2021-1126
Startdatum:
01-03-2021
Verwachte einddatum:
01-06-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32 / 36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
15-02-2021 23:59
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Afdeling/Team:

De afdeling ICT (Informatie & Communicatie Technologie) adviseert en ondersteunt management en medewerkers bij het ontwikkelen, onderhouden en gebruiken van de beschikbare ICT-middelen en -systemen. De afdeling stelt hiervoor de kaders en richtlijnen op en toetst op de naleving ervan. Met als doel om werkprocessen en archivering zo efficiënt en eenduidig mogelijk in te richten.

De afdeling verzorgt zowel de landelijke ICT-faciliteiten en de documentaire informatievoorziening. De afdeling is onderdeel van Financiën & Bedrijfsvoering, is gehuisvest in Amersfoort en bestaat uit:

  • Team Back Office en Servicemanagement; Verantwoordelijk voor het beheer en de ontwikkeling van de technische infrastructuur, het technisch applicatiebeheer, de inkoop van de ICT-middelen en is het meldpunt voor vragen, storingen en wensen over applicaties en apparatuur.
  • Team DIV – Documentaire Informatievoorziening; Verantwoordelijk voor de landelijke (digitale) archieven/archivering en postverzorging.
  • Team Functioneel Applicatiebeheerders; Verzorgt de ondersteuning rond de (bedrijfs-)applicaties bij vragen, wensen en ontwikkelingen.

Naast het afdelingshoofd en deze teams is er een team dat zich richt op Beleid, Informatiemanagement & ICT-projecten. Je gaat deel uitmaken van het team Backoffice en Servicemanagement. Dit team bestaat uit 14 medewerkers en typeert zich als informeel, deskundig en gericht op continuïteit en dienstverlening.

We zoeken een PMO collega voor de Back Office binnen het Windows 10 upgrade project. De PMO ondersteunt en faciliteert de teamleider, architect, servicedesk en de uitrolmedewerkers.

Jouw werkpakket als PMO wordt afgestemd op de actuele behoefte van het Windows 10 upgrade project. Wij zoeken een PMO voor diverse taken, waarvan planning, coördinatie en realisatie de hoofdtaken zijn.

Wij denken aan een Junior Project lead. Windows 10 upgrade project is niet moeilijk, maar vereist wel continue sturing.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Organiseren (eventuele workshops) voor de gebruikers, project-overleggen voorbereiden zoals opstellen agenda, deelnemers uitnodigen, locaties regelen.
  • Verslaglegging overleggen en proactief beheren actie- en issuelijsten
  • Input verzamelen, opstellen en tot stand doen komen van rapportages, besluitvormingsstukken, projectplan, projectvoortgang, evaluaties en lessons learned.
  • Ondersteuning bij coördinatie van projectbeheersingsaspecten en communicatie.
  • Document control: projectdossiers aanmaken, beheren.
  • Je bent het aanspreekpunt voor en runt zelfstandig de dagelijkse operationele zaken binnen het team.
  • Faciliteren informatiesessie, werksessies en evaluaties.
  • Bewaakt voortgang.
  • Meldt afwijkingen op tijd.
  • Afstemming met de afdeling ICT en de gebruikers.

 

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Neemt initiatief
  • Is zelfstandig en zeer proactief, absoluut geen afwachtende houding.
  • Stressbestendig.
  • Analytisch vermogen.
  • Klantgerichtheid.
  • Flexibel.
  • Expert kennis Excel.

Wensen:

  • Naast de competenties als communiceren, samenwerken, ondernemend en resultaatgericht beschikt je over orga­nisatiebewustzijn, ben je proactief, heb je overtuigingskracht, ben je flexibel, kan je goed plannen/organiseren en schriftelijk rapporteren.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-02-12 12:40:41

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden