PMO’er SHEQ | Amsterdam

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2019-0143
Startdatum:
25-02-2019
Verwachte einddatum:
23-08-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
38
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
14 Feb 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functie omschrijving

Quest4 is voor AEB Amsterdam op zoek naar een PMO’er SHEQ voor 38 uur in de week. 

Een project management officer (PMO’er) zorgt er voor dat ‘de basis’ op orde is, oftewel dat de ‘hygiëne’ geregeld is voor zowel running als changing the business. Een PMO’er is verantwoordelijk voor de inrichting, uitvoering, bewaking, samenhang, documentatie en rapportage van alle VC activiteiten. De PMO’er bewaakt het overzicht en fungeert als rechterhand en sparringpartner van de VC manager.

Opstellen van directie-eisen op de gebieden veiligheid, gezondheid, milieu en kwaliteit. Zorgen dat de eisen bijgehouden en verbeterd worden n.a.v. relevante wet- en regelgeving. Auditen en rapporteren van deze eisen, met als doel compliance en verbetering. Zorgen dat de eisen geïmplementeerd worden binnen de BU’s en VC’s. Faciliteren van implementatie van de directiebeleid d.m.v. training, regelgeving, audits en handboek van AEB. Namens de directie relaties opbouwen en onderhouden van contacten met relevante autoriteiten op bovengenoemde gebieden.

Verantwoordelijkheden en taken:

De PMO’er beheerst onderstaande vaardigheden voor het succesvol uitvoeren van de rol zoals:

  • Het opzetten, inrichten en beheren van afdelingsdossiers;
  • Opstellen actieplannen en “to do” lijsten;
  • Opstellen van periodieke management- en voortgangsrapportages (highlight reports);
  • Monitoren van voortgang en afspraken; het ‘najagen’ van actiehouders;
  • Assisteren van VC manager bij het structureren van de VC activiteiten;
  • Opstellen en beheren van communicatiemiddelen om de communicatie naar stakeholders (medewerkers e.d.) te verzorgen en te verbeteren;
  • Het organiseren van bijeenkomsten en workshops zoals, stakeholderssessies, meetings, etc;
  • Tijdig signaleren van bottlenecks;
  • Zorgdragen voor de benodigde organisatie, besluitvorming, planning.

Werken bij AEB:
Je zet je vuilniszak op straat en die wordt opgehaald: jij bent van je afval af. Zo simpel is het. Maar als je bij ons werkt, begint pas dan de uitdaging. Zo’n 400 AEB’ers zetten zich elke dag in om zo’n half miljoen vuilniszakken en 3000 ton bedrijfsafval te verwerken tot duurzame energie en herbruikbare grondstoffen. Zo dragen zij bij aan een schone samenleving. 

De mensen van AEB vormen een divers gezelschap. Maar of ze nou in de techniek werken, op de administratie of in een commerciële functie, ze hebben één ding gemeen: ze zijn bevlogen en trots op wat ze doen.

Bij AEB werken 400 mensen, verdeeld over 4 business units:

  • Bijzonder afval;
  • Inzameling en recycling;
  • Bodemas;
  • Energie uit afval.

Functie eisen

Kennis en ervaring:

  • Opleiding of ervaring op minimaal HBO-niveau (technische, economische of bedrijfskundige achtergrond);
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis van en ervaring in een vergelijkbare omgeving;
  • Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden;
  • Kennis en ervaring met Lean;
  • Expert gebruiker met het werken in SharePoint, Excel en powerpoint;
  • Aantoonbare referenties inhoudelijk m.b.t. tot bovenstaande eisen.

Competenties en vaardigheden:

  • Analyserend;
  • Dienstverlenend;
  • Verantwoordelijk;
  • Proactief;
  • Weerstandbestendig; 
  • Vasthoudend;
  • Zelfstandig;
  • Teamspeler;
  • Integer;
  • Verantwoordelijk;
  • Daadkrachtig;
  • Samenwerken;
  • Zelfstandig;
  • Resultaatgericht;
  • Creatief;
  • Klantgericht;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden Nederlands en Engels (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Flexibel (geen 9 tot 5 mentaliteit);
  • Stressbestendigheid;
  • Planmatig en goed in organiseren;
  • Altijd duidelijk, gestructureerd, eerlijk en transparant als het om werk gaat;
  • Altijd op zoek naar het gezamenlijk belang;
  • Sensitief voor verhoudingen binnen organisatie;
  • Gestructureerd en methodisch werken.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-02-05 14:51:26



Status : Gesloten

Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
NeeJa
Maximale uploadgrootte: 5MB

Conform de AVG-wetgeving verwijzen wij naar ons privacy statement.

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht