Proces Manager Incident | Woerden

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Woerden
Aanvraagnummer:
A2019-1070
Startdatum:
20-01-2020
Verwachte einddatum:
20-01-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
2 Jan 2020 10:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Kamer van Koophandel op zoek naar een Proces Manager voor 40 uur per week. 

Kamer van Koophandel:
Ondernemen is kansen benutten, risico’s nemen, klanten vinden en behouden. De Kamer van Koophandel geeft ondernemers zinvolle informatie die het leven makkelijker maakt. Met toegang tot het Handelsregister en onze data, kennis en netwerken. Wij bieden als moderne publieke dienstverlener actuele en onafhankelijke informatie voor alle fasen van ondernemerschap. Of het nu gaat om het starten van een bedrijf, veilig zakendoen, innoveren, internationaal ondernemen of financiering.

Omschrijving opdracht:
De Proces Manager met als aandachtsgebied Incident Management (operationeel). Hij/Zij is verantwoordelijk voor het beheren, bewaken,  plannen en communiceren van en over de lopende Incidenten. Hij/Zij rapporteert o.a. de actuele incidenten zorgt voor tijdige signalering en escalatie rondom voortgang en SLA’s. De Procesmanager Incident maakt trendanalyses voor de operatie. Rapporteert direct aan de teamleider IT Services en werkt nauw samen met service delivery, de teamleider infrabeheer en de Change organisatie. De procesmanager incident is een verbinder die snel kan schakelen tussen verschillende teams in een politiek gevoelige organisatie. Het gaat hier om een operationeel incident manager die operationeel dicht op het servicedesk team zit, concreet zal dit inhouden dat hij/zij meldingen binnen de teams en continu bij het team aanwezig is voor dagelijkse sturing.

Functie eisen en wensen

Harde eisen:

  • Je bent bereid om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren na gunning. De KvK hanteert vanwege haar publieke taken een beleid waarin al haar medewerkers worden gescreend middels een VOG. Wanneer deze niet binnen een maand na gunning geleverd wordt leidt dat tot ontbinding van de overeenkomst;
  • Je hebt minimaal een HBO opleiding afgerond;
  • Je hebt aantoonbaar kennis van ITIL V3 en gecerticeerd;
  • Kennis van Agile en SCRUM;
  • Minimaal 3 jaar ervaring als Incident Manager;
  • Minimaal 3 jaar kennis en ervaring met ICT diensten en producten, leveranciers en afnemers;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in Problem Management;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in Incident Management.

Wensen:

  • Je hebt een ICT opleiding afgerond op minimaal een HBO niveau.

Competenties:

  • Klantgericht: Signaleert, onderzoekt en gaat binnen de eigen mogelijkheden in op de wensen en behoeften van klanten;
  • Initiatief: Je reageert proactief door zaken in gang te zetten;
  • Visie: Vormt zich een beeld van de huidige situatie en relevante toekomstige ontwikkelingen en vertaalt deze in beleid op lange termijn voor de klant;
  • Sturend vermogen: Is in staat om richting en sturing te geven aan een of meerdere medewerkers om de (een deel van de) programma doelstelling te realiseren;
  • Organisatie sensatieviteit: Heeft inzicht in en is alert op (in)formele verhoudingen, posities en belangentegenstellingen binnen en buiten (de) organisatie(s) en kan daar op anticiperen.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-12-24 09:04:24



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden